nedelja, 18. avgust 2019

ZA FRUŠTK NA MOJGA, ZA KOSILO NA TRSTELJ, ZA VEČERJO PA ŽAR ŽUR

Zjutraj sem šla najprej na mojga, se med potjo najedla robidnic, ki jih je letos v obilju..., prišla domov, se sam mal umila in z mojim šla dalje...
Zapeljala sva se do Dornberka in naprej v vas Potok. Parkirava na enem majhnem poštotu, ker sva na desni videla tablo Trstelj 1 ura.
Prvič tukaj, seveda. Pa pejva od tu.
Pot prav nič lepa, ene robidovne, da sem danes vsa popraskana... čudno, da nihče tam ne hodi in malo počisti...
No, je pa tudi dobra stran robidovja...:

In kar nekaj zanimivosti...npr. Triglav z Aljaževim stolpom:


pa, Marija v steklu:
pa možnost medota videt:


Glih zadnjič sem se važla, da ponucava za najino maširanje na hribe dobro polovico cajta, k piše na oznakah, ma, ta bot sva pa  nucala res eno uro. Svaka čast pohodnikom, unim, navadnim, če pridejo v eni uri na vrh. Razen, da par metrov po asfaltu hodiš, je ostala pot kar strma....ma, prav strma.
Na vrhu pa razgledi za gate trgat...Na obe strani ....ups, na vse strani...



Pri koči sva se ustavila za skoraj dve ure, klepetala z najemnikom, in v vsem cajtu ni prišla gor niti živa duša.... Škoda.

V dolino sem pa šla kar po cesti, nisem nič več bluzila po robidovni...kar je zneslo enih 700 metrčkov več poti. Kaj bo to meni...
Večerja pa....
Bučke, malancani, paprika, čebulčka, krompir, čevapi, birca,...žar žur. Njami.
Fotke?
Ni blo cajta fotkat, lepo vas prosim, no....
GPS STRAVA

Ni komentarjev:

Objavite komentar