nedelja, 25. avgust 2019

8. TEK NA ANGELSKO GORO, 25.8.2019- NAVIJAŠKA

Bem, nekako se ne spodobi, da manjkam, nje...
In nisem.
Sem šla naprej gor, da bom lahko malčk kričala in navijala...
Mi je šlo fejst. Hoja, mislim:))
Stapotjo sem nabrala  pol škrtočka drnulj, k se zdej že pacajo v prozorni tekočinci:))
Na vrhu Wtlškega wakna se podpišem in mahnem nazaj dol, da pridem vsaj malo na razgledno točko. No, še preden jast malčk bolj dol primaširam, mi seveda že priteče naproti kdo drug kot Simon. Tako, sportski lagano....
Za njim mu sledi Gašper in pa danes odličen Anej, pa Elis, Simon, Simon..... Varinejčka, Mihaela, Urša in tako do konca navijam za vse, spet wžgem Stravo, da izmeri do konca mojo zmagovalno tekmo:)) in grem proti cilju.
No, ne čist do zadnjega...sem ušla Igorju:))
Morda oz. najbrž se ni danes teka udeležilo kar nekaj odličnih tekačev, domačinov, ker so bili včeraj na PUT-u. Čestitke Markotu in Petri.
Tekla je tudi mladina.


Pridni.
Na prireditvenem prostoru smo se kar lepo martinčkali pred dvorano, dokler nas voditeljica Sanda ni pozvala noter na podelitev, ki so jo popestrili tudi s kulturnim programom- glasbenim vložkom. Lepo!

Na koncu smo v skupinici lepo mahnili še do wakna, ker kar nekaj tekačev le-tega še ni videlo.


Lepo je bilo.
Drugo leto pa spet ponovimo vajo:))
GPS STRAVA
Fotkala sem, bem,.... sej, jast sem bla na ta pravmu mestu, ma sonce ni blo:)), ma, je vseglih nejk ratalo:
FOTO ALBUM




Ni komentarjev:

Objavite komentar