nedelja, 4. avgust 2019

8.ŠMARSKI TEK, 3.8.2019

Majhna vasica Šmarje je včeraj ( in še danes :))) pokala po šivih.
Od vsega. 
Prišlo nas je glih tam okoli 150. 
Napovedoval se je hud boj, kajti med tekači je bilo elite, kolkor čiš. Kosovelj, Tratnik, Ferjančič, Lokar, Strnad... wow, to pa bo fajt.
Bilo je tudi hudooo veliko bejb, kar skoraj tretjina vseh, 34. In veliko takih, ki sem jih vidla prvič. Zelo lepo. 

V Šmarjah je bilo, ko sva prišla, seveda že vse pronto. 
Vse je bilo na svojem mestu. Bazen naštiman

Prišel je tudi big boss PGT-ja, čeprav poškodovan. Malčk se je považil z novo mrcino, ki je dobila registracijo - tako, kot se spodobi:
Kaj to pomeni, da še ne bo konec? Registracija traja ponavadi....

Sejem bil je živ, a jast sem ob šestih morala krenit na moj marš. 
Že takoj, ko zagrizem med vinograde, me pozdravi mavrica:

Torej dežja ne bo... vsaj ne tega, k je bil že tam:))

Šibam, šibam, Stane je tudi že na svojem mestu, pa Ajk se na polno ogreva, pleh muzka je pronta, okrepčevalnice tudi. 

Tolk fejst mi je šlo, da sem celo malo potekla.

In na zadnjem kilometru me ulovi Marko Tratnik, ki mu je danes tako hitro steklo, da je padel celo nov rekord proge. 
28:42 je čas, ki ga bo treba naslednje leto napadat. Bravo, Marko!!!
  Za njim Mitja Kosovelj. Tretji pa Uroš Rozman. 

Pri damah pa, kot že nekajkrat v PGT ligi, najbolj hitra vedno nasmejana Varineja Drašler, pred Veroniko Krečič in še rosno mlado Gajo Leban Jež. 
 Pridne bejbe.

No, jast in Koširjev ata seveda počakava na vse tekače, ker sva tekmovalno netekmovalno naravnana.
 A, ko prideva zadnja skozi ciljno črto in jo mahneva proti okrepčevalnici, ne manjka na mizah še prav ničesar. 
Vsega v izobilju. 


Ah, skušnjave, ki se jim ne da rečt NE...

Med dobro glasbo, obiljem klobas, sira, pivičke, peciva nam seveda ni bilo prav nič dolgčas. 
Le nebo je nekaj nakazovalo, da bo treba pohitet, če nočemo bit mokri.
Podelitev za najhitrejše:

Žrebanje pršuta. Srečni dobitnik je bil Primož Cergolj.
In veste kaj? Primož se je odločil, da zareže v pršut med nami vsemi in pršut privošči tudi vsem ostalim. 
Glavni "pršutoreznik" je bil Ervin - zmagovalec takratke 4,4km proge:

Muzika je špilala na polhno, mene so noge srbele, ne od ekcema, ampak od dobrih taktov.... in plesišče se je kar samo odprlo. 
Priznam, da me po nekaj letih neplesa danes bolijo mišiči.( uni, skriti pod zalogo maščevja:))
 Kaj ne... sej sem migala do enih zjutraj. Vmes nas je hotla nevihta mal prestrašit, ma, smo jo mi odgnali proč. Bejži!!! Nimaš kej dejlat in kvart tako spontane žurke.

Hvala Stojanu in Karolini ter seveda vsem akterjem v Šmarjah za še eno super izpeljano tekmo. Ki ni bila samo tekma. je bila tudi druženje, je bila tudi zabava, je bila tudi proslavljanje  rojstva novega tekača, ki ga je prav včeraj dobil tata Matej. Bratec Jakob je z veseljem zmazal še eno kepco več za Dominika, ki je, kot je rekel, full luštkan mičken dojenček.:))

Čestitke!

Aja, na koncu pa še en velik hvala Ivici Žlogar. Ivi, ne delam jast zato tega....to imam, zgleda, v krvi. Pa naj ponucam, kar že lahko nudim... 
Fotke... nekaj vas je bilo, tam na spustu, malo pred ciljem, prehitrih in zato seveda omeglenih. Pa vas zato ni v albumu. Moram še pogruntat, kako fotkat brzino na novem mobitelu:))






1 komentar:

  1. lepo ste se imeli...mogoce pa tudi jaz v bodoce zavijem na to prireditev....

    OdgovoriIzbriši