nedelja, 26. maj 2019

16. GORSKI TEK NA ŠPIČASTI VRH, 26.5.2019

Ker je vsako leto na tem teku zelo lepo, sem letos rekla, da grem na mojga prvega v tej sezoni prav sem. In to tekmovalno netekmovalno. Za tiste, ki še ne vejo, kaj to pomeni... to je ena super varianta, če npr. ne moreš, nočeš ali karkoli se tiče besede NE za tekmovat, si pa vseeno rad skupaj z druščino in pot vseeno lahko premagaš na svoj način. Torej, PGT pravila omogočajo to, da s progo opraviš po svoje, s tem, da seveda prej plačaš štartnino, tako kot vsi ostali in  ti seveda zanjo tudi vse, kar pripada tekmovalcem, pripada. Seveda smo v rezultatih potem pocahnani kot zadnji. In dobimo za to le točko za udeležbo. Logično.

In kar nekaj je bilo krivo za prijavo tudi to, da sem rekla, da tu vedno dobimo fajn bombažno majčko. Ker jast unih plastičnih pa res ne prenesem.  Ampak!!! Bi reku Škufca na zvezdah k plešejo:).... letos je organizator reku, da majčk ne bo... ker naj jih ne bi nosili ???  Ma, pridte k meni v omaro... al pa na sušilni štrik... sama TRMA :))
No, bem, neč hudga... sej starih še nisem ponucala:))

Letos nas je bilo kar nekaj takih, k smo šli tako, netekmovalno.
In kar takoj moram zares pohvalit vso to domačo mladino in seveda družino Jež, ker ni prav dosti manjkalo, pa bi nas prehiteli v številu. Bravo, kar 47 otrok je sodelovalo na ne lahkem teku zanje. Odraslih nas je bilo 67.
Seveda sem jo mahnila pol urce prej proti vrhu. Po dolgem času je na tekmo prišla Marjetka Vrhunčeva in skupaj sva jo pičile lepo po poti.

Pot kar nič blatna, kar je, glede na stalno deževje, kar super.
Narava seveda krasna.


No, moja računica je računala, da bom približno 10 minut do enajstih, to je 20 minut po štartu, že zagledala prvega na progi.
Jast še hitim proti vrhu, da jih pričakam tako nekako na zadnjih 300-200 metrih. A od tega ni bilo nič. Čakam, čakam skupaj s Koširjevim, Marjetko, Simonco, Habetovo... tekačev od nikjer... ja, bem, kej so se zgubili, al kej???
        Marička, ma, zakaj glih mene žile na nogah??? Kej bi kdo kupil? Jast jih častim:)) Žilologa imam komi konc leta... seveda se grem tja samo obrnit okoli stolice.... potem pa spet čakanje...grrrr.

Ne, niso se, ampak zaradi velikega števila mladih niso utegnili "vreč" vseh v kompjuter in zato so štart prestavili kar za skoraj pol urce...
Bem, Tudi to preživimo. Malo sem se oblekla, ker me je zazeblo, nakar le  iz daljave zaslišim dihanje.... brez da vidim, kdo v daljavi to je, sem prepoznala Markota. No, saj niti nisem pričakovala kaj drugega... oz. ali Marko ali Simon, sam, da Simona nikoli ne slišim dihat:))...

In tako navijam za vseh od prvega do zadnjega, seveda tudi škljocam.
Kot zadnja pridem pole v cilj. Spijem enga ( dva, tri) borovničke, ker dugega ni blo več:)) in bejžmo nazaj v dolino na ohcet. K Bizarju.


Gospodinja se trudi na vse pretege, da nas (piranje) sproti z vsem oskrbuje.... sok, banane, jabolka, kava, specialni saden jogurt ( res specialen). Domači sir in mlečne izdelke si lahko kupil.
Najedli smo se pašte. Popili kakšen točen pirček.
Odpadke smo lepo sortirali v tri zaboje, namenjene svojemu odpadku. Bravo! Prevzeli vsak svojo praktično nagrado - srečko in malo poklepetali med seboj.

Pregled rezultatov in pohiteti bo treba s podelitvijo, kajti iz vseh strani se nekaj črnega komači.
In ravno, ko se zaključi podelitev po kategorijah in nagradi najmlajše, se zgodi .... veter, dež,.... nevihta.
Kaj pa podelitev za absolutno najhitrejše? Jo je odnesla nevihta?
Ampak...!!!! Bi reku Škufca...:)) To bi pa moralo bit na sporedu.
Ker absolutni so pa le najbolje odplesali zadevšno.

No, jast vam dam vseglih svojih 10 točk. Hvala za vse. Na tem teku sem praktično od vsega začetka, najprej smo prišli sem bolj zaradi Sindis, k je tekala še kot mulka, kasneje sva "zagrabla" tudi midva in uradno sem danes 11-ič tu.
In ker je prireditev lepa, enostavna, gostoljubna, domača, dobro organizirana ( napakce so zato, da se jih lahko popravi:)), pridemo, če bo le zdravje,  tudi naslednje leto.
Ampak!!! Bi reku Škufca v zvezdah::::))) : DEJ, MATI, BEJŽI DRUGO LETO TEKMOVALNO TEKMOVALNO, DEJ... KER JE RES LEPA PROGA! PRAV TEBI LEŽI, MATI!!!
Ampak! Rečem jast....Jast ne maram tejkat...rada hodim.
Bwo... kdo bi vedu zdej, kej bo drugo leto nardila ta stara Čuferca:)
ALBUM ( + ZASILNI REZULTATI)

2 komentarja: