sobota, 11. maj 2019

PST - POT OB ŽICI, 11.5.2019

Danes je bil  na vrsti UTVV.
Navijala sicer bi, no sej tudi sem, ko so snoči 100 miljaši šli mimo izvira Hublja : FOTO
Sam, dans... kje naj človk bo? Na 30, na 50, na 100??? Sej se zveličam čakat na vseh .... ker jast sem pa taka, če že navijam, navijam za vse - od prvega do zadnjega.
In ker je moj snoči slučajno vprašal, če greva v LJ na PST.... ah, najboljš bo tako, sem hitro rekla DA.

Pole sem seveda hitro šla na mojo pot obest enih pet rjuh z navijaškimi forami... da bo vsaj to, kar se ZZ navijanja tiče:))

In tako sva danes nekaj minut čez osmo štartala na Viču.
Tempo korak, 9-10 min na km. Moj me je kaj kmalu začel kolnit, ker jast to lahk šponam do onemoglosti, on pa ima tekaške mišiče in v hitri hoji trpi ko.... Zato je nemalo cajta poleg mene raje počasi tejkal. No, ne poleg mene... pred mano.
Tajataja,... na zapadu ništa novo:))


Ljudi zares ogromno, dosti več, kot ko sva bila na PST prvič pred leti... Od poznanih sem že kmalu srečala MiciM in Mušnico, pa Silvanco Jezerškovo, pa enih politikov...

No, te ravnine sem se tudi sama kmalu naveličala in komaj čakala na teh par km hribčka na Golovec. Sem ga zmazala z istim tempom kot ravnino. :))

Spust in spet ravnina mimo Rudnika, Livade in do cilja na Viču.




Za vseh 33 km sva ponucala 5 ur in 25 minut, pet botov sem v tem času šla na minus ( vrsta), čakali smo tudi kar nekaj botov na semaforjih. Kar se futra tiče,  nisva kaj dosti zaužila. Oba skupaj liter vode in dve mini čokoladici.
RELIVE GPS POSNETEK

GPS STRAVA

Pole sva hitro odbrzela v Sinjo Gorico v Nibi na vege kosilo in moj me je v Vipavi spustil, da sem šla mal pokukat, kako kaj gre ultrašem.
Moram pohvalit mojo hčer, seveda, super ji je šlo. In tudi vsem ostalim vsaka čast.


Ker se je čakalo na tretje uvrščenega 100 miljaša Andija, sem seveda počakala nanj in posnela njegov prihod v cilj. Brez solzice mi ni šlo. Bravo, Andi!
PRIHOD ANDIJA

Ojej, ne smem pozabit... na brzake sem srečala vse moje bejbe.
In mojo specialno bejbo Majo. Smo imele čast se pofotkat z eno najhitrejših... Dve hitre z eno super hitro--- glih povprečje:))

En super dan. Za vse.
Sem šla domov na štop. Kot ena šmrklja od 15-ih... Ma, sem ga dobila takoj. Ne le to. Soimenjakinja Valentina je imela namen le do Ajdovščine, a me je zapeljala kar do doma. Hvala. Čim več takih ljudi naj bo na tem svejti našem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar