ponedeljek, 3. junij 2019

SLAVNIK, 2.6.2019

Malo se mi je hotelo it na pohod Čez Školj in Tibot, k je bil organiziran pohod, ma, še rajši sem pa šla na Slavnik. Četudi že tolko botov, pa bejžmo še en bot več.

Ko prideva na P v Podgorje, je ravno en planinc dol prišel in nama velikodušno ponudil parkirni listek, ker ga itak ne nuca več, k gre domov....
"Joj, ja, pa hvala.... pjače vam v zameno ne ponudim, ker bi me več koštala, ma,  res hvala, no... :))", se mal pohecam in hkrati resno mislim.

Že na parkingu upalim Stravo in bejžva. Lepo, pač, mal bolj strumno, ma, ne pa glih za koga ubit:))

Na vrhu je bilo presenetljivo malo ljudi in na vprašanje oskrbnici sem dobila odgovor, da so vsi navalili na morje, pač.. ker je lepo vreme...

Ma, ne zamenjam kuhalce za hribe, o ne, ne...
Malo se pomartinčkava.

Nazaj grede sem poškljocala nekaj rožic, ki jih je zdaj tam v izobilju... glede na naše kraje, en mesec razlike.
Pri nas so šmarnice za 1. maj, tu pa komi zdej... in akacija....ojej, kje je že naša... in narcise...sem že pozabla, da so ble...:))










No, pole sva za domov rekla, da ne greva po AC, da se raje elegantno izogneva zastojem in lepo voziva po prazni cesti...
No, skoraj prazni. Ne zastopim jast tega... dejte vi meni pokazat, povedat, kam naj jast grem, da doživim une motoriste, ki vozijo po pravilih?
Kajti od 100 motoristov naju je 100 prehitelo z vso možno brzino, ki jo premorejo...to je bilo sam: whuuuuummmmmm..in že ga ni bilo več. Kje so tisti, k se hvalijo po tv oddajah, da grejo po pravilih?
Groza.

No, ko sem prišla domov, mi je Strava prenesla moj pohod in mi takoj kazala ene pokale, da sem prva... ma, kaki prva, saj nisem tejkala? Sploh nisem šla na polhno...
Niti sanjalo se mi ni, da sploh ona kaj računa, kako grejo drugi,...to sem šele zvečer pogruntala...
no, zdej bom šla pa kašen bot še mal bolj strumno:))

STRAVA GPS
RELIVE POSNETEK

Ni komentarjev:

Objavite komentar