nedelja, 5. avgust 2018

7.ŠMARSKI TEK, 4.8.2018

Glih dobra stotka nas je prišla na ohcet v Šmarje. Bilo je toplo, a ne tako kot lani. Se je za en pikič dalo malo bolj dihat. No, vsaj jast sem.
V Šmarje sva prišla kar krepko pred drugimi. Naštimala na mizo vse za self service kalčkov in otrobov. Še to je manjkalo. Ostalo je bilo pa že vse v "nizkem štartu".

Ansambel si je nadel streho ( in senco), za slučaj nevihte, o kateri pa včeri ni bilo ne duha ne sluha. So Šmarci lepo prosili unga tam gori, da jih je uslišal.:))
V novem bazenu se je voda tudi že grela:

Simon je vedno med tistimi, ki so na prizorišču med prvimi:
Se že smeje, kot da bi že vedel, da bo zmagal...

Sama sem se odpravila na pot seveda tekmovalno netekmovalno. No, včeri nas je bilo kar neki za ta stil teka:)) Štirje, se mi zdi.
Dobre pol ure prej jo mahnem proti Taboru. 

Vsi se že ogrevajo na svojih položajih.

Ajk tudi že tolče po bobnih.

Moj hod mi je šel včeri prav zares presenetljivo dobro. Ko sem zagrizla v hrib, sicer kratek, sem šla ko srnica... sem si prav sama sebi rekla, če bi bla zdej na tekmovalni tekmi, bi kar zmagala najbrž.... tolk mi je šlo fejst.:)) In tolk sem bla kontenta, da sem z vrha do sedmega kilometra kar tekla. Si misliste??? Ma, sam, kej se dogaja z mano? :))

Ne vem, zakaj sem imela v glavi, da je proga dolga 8,8 km...zato sem na prve tekače pričakala že skoraj v cilju,...le še 500m je bilo do njega. 

Danes mi pa foto ni delal, kot bi moral.... sonce je sijalo vame, pa še  hitrost v kadru,... in se kar vse neki sfiži...šmrk, šmrk.:((

No, kakorkoli, tekmovalni netekmovalci smo potem počakali na zadnje in si na koncu tudi sami privoščili vse dobrote, ki jih je bilo zares v izobilju. Če smo še mi zadnji dobili vsega, kar smo hoteli...


Na, pa je šla shujševalna v falimento:)) Ma, kako bom rekla temu ne, lepo vas prosim, no!!!

Rezultati so bli hitro, pritožb ni bilo, že je tu podelitev:
Markotu gre vedno hitreje od nog in ne le to, tudi od štange mu gre, kar brez treninga:

Seveda smo se vsi zopet lepo zabavali ob gledanju atrakcij deklet, ki so že udelana in še bolj ob poizkušanju unih, ki smo mislili, da to kar gre.... se vržeš na drog in se že vrtiš in plezaš proti vrhu.... 
Ja, ja, mislila in rep med noge stisnila.... :)) 
Me še zdej krč drži, k sem se droga sam dotaknila, hihi....

O, moram napisat, da nas je skori do jutri zabaval super vaški ansambel. Pridni fantje. Bravo. Zakaj pa tekači ne plešejo? Bwo? Mi ni jasno. No, jast sem kar lepo cel cajt s tazadnjo migala malo bolj pri kraju....:))

Kar enih 50 nas je ostalo na prizorišču krepko čez polnoč v naslednji dan :)) 
Če je pa blo lepo, no,... in sploh, sem morala počakat na jutri, ker če bi me na poti domov ustavli organi pregona in bi me stric policaj vprašal:
" Gospa, a ste danes kaj pila? " 
"O, stric policaj, danes pa še niti požirka...:))" 

Hvala Stojanu in Karolini ter vsem vaščanom Šmarij. Za vse! 
No, edino stroju za točit peno namesto piva ne:)) ( no, saj, po eni strani je blo boljše tako...smo manj popili:))

Čestitke vsem prvouvrščenim in seveda vsem ostalim, ki smo se v tem vročem poletnem dnevu malo bolj spotili, kot bi se sicer....







Ni komentarjev:

Objavite komentar