četrtek, 24. julij 2014

ČILI

Letos sem prvič posadila čili. Zgodba o čiliju se je začela, ko mi je Pajo poslal domov kar enih 80 semen v desetih sortah čilija.
Da se bo zadeva zihr prijela, sem jih oddala svakinji, ki je cvetličarka in še izkušena vrtnarica. A glej ga zlomka, tudi njej ( kaj bi šele meni) je prišlo na plano vsega skupaj 14 semen. Ki so kar in samo vegetirale. Nikamor niso zmaknile.
Pa sem potem, spet za zihr,  od Pajota nabavila še sadike.  

Ki seveda delajo, pišejo drugačno zgodbo. . A tudi njegove imam štiri , ki so kar naprej nizke. Cvetijo, delajo plod, a v višino nikamor. BWO???? Bonsai varianta? Da pa ne bo una obveljala: majhna flaška, hud strup?



 Sicer se ne vidi, a tabasco cvetov in plodov je noter res full.

 No, moruga scorpion ima en plod, nekaj cvetov, a v višino komaj da čez višino 3 dl lončka . Bwo?

                     Rdečijo.


 To sem kupila v trgovini namesto dveh osušelih paprik, pa nam je trgovec dal opozorilo, da je stvar zelo hot, hot, hot. Bomo videli. Oz. čutili.



No, to so ljuti feferoni.

Ta habanero red mi tudi nikamor ne zleze...


    Dutch chili.


                     Rdeča buča.


Tabasco.

                     Cayenne.

                    Tabasco.


 Zanimivo. Prvi je cayene, nato tabasco, ki mi ne potegne v višini in poleg tabasco, ki pa je zrasel visoko, nato dva spet nizka dutch chilija in zadnja spet visoka rdeča buča.


Še z druge strani....

Od unih semen mi poooočaaasiiiii raste 8 čilijev. Ma, rastejo. Zdaj cvetijo. Bom imela zimsko varianto, hehe.
No, kakorkoli, za prvič sem že zdaj zadovoljna. Zdaj, kako bomo pa scoville prenesli, pa še kaj v bodoče. Če preživimo,seveda.


29.9.2014
Čili mi lepo uspeva. Jih že kar jem, so močni, a prav hudega še ni bilo.

1 komentar:

  1. Z čim pa imaš pognojeno zemljom če ni skrivnost? Dobro ene so majhne ne moreš pa trditi za vse. Sam sem pognojil z kurjim gnojem marca in to je to pa če kdo verjame ali. Nekateri pa non stop z nečim gnojijo. Kurji gnoj , ki je špica... Ne to pa ne. Kdo jim je kriv. Bomo spacali kako dobro omakico pa šli na obisk do pupe v Ajdovščino...

    OdgovoriIzbriši