ponedeljek, 9. maj 2022

PST - SPOMINSKI POHOD OKOLI OKUPIRANE LJUBLJANE, 7.5.2022

 Na vipavskem se dogaja največji športni dogodek leta, v Lj pa tudi ( poslušam, ko pravjo po radiu) največji športni dogodek leta - tek trojk in pohod okoli okupirane Ljubljane. 

Na obeh krajih hkrati ne morem bit, zato sem dan prej razobesila na mojem kosu poti, kjer tudi poteka UTVV, navijaške rjuhe:)), da sem vsaj malo tudi jast sodelovala pri tem...

Nekaj čez sedmo zjutraj se odpraviva v Ljubljano. Ne vedoč, kakšno bo vreme, seveda v avtu za eno majhno trgovino cunj za preoblačenje.

Na poti skozi Logatec kar lepo pada, a ko pridemo do Ljubljane, je vreme zgolj oblačno. 

Na P+R parkeđotu na Viču seveda niti enga prostega placa, pa sva parkirala kar na prostoru za družine z otroki? Sej jih imava:)) ...No, res upam, da nas danes organi pregona pustijo pri miru. Ker, če me čaka piltek, ko pridem nazaj, me Lj ne vidi več. 

Ko hočemo na uni mašini plačat, eni pravijo, da je danes vse zastonj, eni pa, da ne... bem, kej zdej, plačamo, al ne? Mal gledam po drugih avtih, nihče nima nič, alora bejžva hitru še midva:))... da nas ne ulovijo že zdej:))

Dvigneva pod mostom na prvi kontrolni točki vpisni kartonček, vpis ure 8.20 in gas. 

Tempo nekako 5-6 km na uro. Pot je kar lepo označena, nekaj zmede in izginotja oznak je bilo tam okoli Aleje. 

Folka veliko. Ker si pač mal prisiljen poslušat, kaj se kdo meni, ko greš mimo ljudi, hihi, na sporedu tema, ki je pri mojmu prepovedana ( razen, če se njemu o tem govori:))- denar. Dnar, dnar, dnar.... ( ma, kej nisem glih tega napisala že, ko sva bla na zadnjem pohodu?:))

Ogromno jih je hodilo v nasprotni smeri. Ker naj bi blo manj gužve? meni se ni zdelo tako.

Moram rečt, da je Ljubljana kar lepo zelena. Od asfalta, kar smo pač prečkali ulice s semaforji, ma, drgač pa prav lepo uštimane rekreacijske poti z ogromno drevja in zelenja. Najs...bi reku Angljež:))



Aja pa gradbišč stanovanj je tudi ogromno.... sam, kdo in s čim bo folk vse to pokupil, pa??? Bo, bo...če že ni:) 

Ne smem pozabt oment, da sem nekje na 20 km srečala mojo prjatlco KBK-jevko Silvanco Jezerškovo. Sevejde objem, glih dve besejdi in niti pofotkat se nejsmo mejle cajta? Trdu...

In da mi je kmalu po štartu 50-ke Majčka poslala fotko moje rjuhe, k jo je slikala, ko je šla mimo Brejga. 


Haha, na vzponu na Golovec se prow hmali vidi, kdo je kdo, hihi, saj sva jih sam tam prehitela enih par sto..., če ne tavžent...

Na Golovcu je bilo zelo živo, šank, muzika...a, se nisva nič ustavljala ( razen za minus)... Je bilo kar mal preveč živo.

Čez  6 urc sva zopet stala pod mostom na prvi KT, kjer nam je prostovoljka podelila spominsko medaljo. In to je to.





Še par minut straha do avta, kolk piltkov nas čaka na vetrobranski šipi? Šivš. Nič ni. No, hvalabogu.

 Pridem še.:)

Aja, pa največje slovenske športne dogodke dejte mal časovno uskladit. Naj bosta dve soboti rezervirane zanje, ne pa ena za oba:(

Točno 33 km mi je moj Garmin izmeril:

GPX - STRAVA

P.S. Dodajam dve fotki mojih prjatlc Mojčke in Nataške, k so ble metle na mojmu koščku poti in se poškljocale poleg mojih rjuh:))






Ni komentarjev:

Objavite komentar