ponedeljek, 17. februar 2020

TEK NA SABOTIN - KRONOMETER, 16.2.2020

Po več kot letu dni netekmovanja sem morala mal presekat :)) in držala sem obljubo, k sem jo dala Mihetu na podelitvi PGT-ja lani, ko je rekel, da bo Sabotinska tekma postala kronometer, da na to pa pridem.
In sploh, mal moram videt, če še vedno drži moja formula za ciljni čas.
Dan je bil krasen. Na parkingu v Solkanu je malo mrzlo vleklo, ampak tam itaq zmerom piha. Še kako toplo nam bo na vzponu po severni. Bo prav pašalo mal hlada.:))

Prijave so potekale tik ob štartu, zato je bilo treba s sabo vse odnest na kraj zločina, da se ne vračamo več nazaj dva km.
Ob prijavi sem naznanila svoj cajt po že znani formuli: čas zmagovalca krat dva minus število kilometrov. In dodali so mi številko 53.
No, potem smo se mal čudli en drugmu, kako se bomo ta počasni umikali ta hitrim, ampak se mi zdi, da brez veze... jast sem se lepo umaknila tistim parim, k so šli mimo mene. Vsaj mislim...

Segrela sem se glih en pikič...kolkor sem tejkala lulat od živcev po kapljico v šumo.:))

Štartali smo torej kronometrsko, v razmaku 20 sekund.
Kmalu po začetku jih je res par šlo mimo mene, seveda k so tejkali, jast pa samo maširala moj hod, ampak potem sem skoraj vso pot sama lepo hodila in dihala na škrge, seveda...Sem pa za  sabo imela prjatla Toneka, ki me kar ni in ni hotel prehitet...
Nekje na polovici nas je čakala okrepčevalnica z vodo in ta prava jeba se šele po njej prične. Seveda nisem ne videla ne slišala nikogar, buhnedej kam kaj pogledat, le buljit v tla pod noge in si sem pa tja z rokami pomagat odrivat od vlažnih  tal...

Malo pred štengami pa le spustim mimo Toneka.

Na vrhu ljudje navijajo, šefe Miha kriči za mano in mi daje kontro z navijanjem na ves glas.

Cilj je bil prav na vrhu Sabotina, zato je bilo treba še enih par 100 metrčkov do tja.

Najbrž me je navijanje tolk spodbudlo, da sem zadnjih slabih 100 metrov celo tekla...o hitrosti ne bi glih:))

V cilju sta bila glavna zapisnikarja Borut in Slavka in najprej mi od vsega hudga sploh ni "prišlo", da sta onadva. Šele, ko sem mal k sebi prišla, ju grem pa hitro pozdravit. Brez objema pri Slavki enostavno ne gre:)) Kolk sta fejst.

Moj cajt: 35:23. Formula dejla? Ajde, hitro zračunamo...
19:15 krat dva je 38:30 minus dva (km) je 36:30. Jupi, še eno dobro minutko imam v dobrem... ma, sam, kolk sem jast dobra:))
Seveda sem dala na Stravi traso pod Walking, saj, če sem od vse proge pretekla 100 metrčkov, tega res ne morem dat pod tek. Hihi, in še...sej je boljš bit glaven pri hoji, kot pa v senci pri teku:))
Obvezna foto s prjatlom:

In bejžmo h koči.
Okrepčila raznoraznega je bilo več kot dovolj.:))

Imeli smo se zelo lepo, nič nam ni manjkalo, sonček je lepo sijal, rezultati so bili zelo hitro na steni, podelitev je šla lepo skozi.

Ostali smo seveda samo še tanajbolj gajstni.

V dolino smo se vračali po cesti, malo italijanski, malo naši in hoteli spotoma dobit kak špargelj, a ga tokrat nisem dobila niti enga.
Ker smo se tudi za v dolino malo zmartrali, smo se morali iti seveda ojačat in še naprej lepo imet. Pristali smo na osmici v Vitovljah.
                      Pili smo pa vodo:))

Čestitke vsem za dobre rezultate. Organizatorjem hvala!

REZULTATI
NEKAJ MALEGA FOTK
GPS STRAVA





Ni komentarjev:

Objavite komentar