sobota, 8. februar 2020

KULTURNO V POMLADNEM DNEVU NA ZIMSKI POHOD, 8.2.2020

Zjutraj sva malo cincala, ali bi šla mogoče na pohod iz Radovljice v Vrbo, ma, pole sva rekla, bejžva rajši na Golake in pole še na Čaven, sej je tudi tuki lepo.
In še dan prekrasen, brez oblačka in vetričiča...kam češ boljši.

Na Predmeji je treba parkirat že ob glavni cesti, kajti vso pot do ceste pod Iztokovo kočo poteka zelo obširna sečnja drevja. Saj, na momente sva mislila, da nas niti gozdarj ne spustijo skozi. Pa so bili zelo prijazni in prekinili z delom, da sva šla lahko mimo.




Ubogi oskrbnik, najbrž je zaradi tega kar ob nekaj dohodka. Seveda mislim tu bolj na tiste, k se pripeljejo z avtom do pred praga koče:))

No, do koče je teren suh in čist, a po koči čez par minutk se začne pa druga zgodba. Teren popolnoma poledenel. K sreči je vsaj kamenje, ki je štrlelo iz ledu, suho, da sem lahko po njem skakljala, drugače bi se morala najbrž kar obrniti. Še tako ne vem, če je bilo prav, da sva šla gor brez derez. Sem jih kar poslušala od pohodnikov, ...kje pa so dereze?? Ko se pa kaj zgodi, pa...

Pa vendar...čeprav sem zelo gledala, kam stopit, mi je kar shodilo...kajti na Stravi je tetka, ki meri vse segmente in rekorde, zmerila moj nov rekord (hodaški, seveda) vzpona na vrh Golaka. Bwo... Sej ne rečem, sem dihala, ma da bi šla pa prov za vse ubet...pa...???...bom šla en bot, da vidim, če se da še hitrej:))
SEGMENT IZTOKOVA KOČA - GOLAKI

Na vrhu pa...
Čista pravljica. Res . Sonce, brez sapice, razgledi do konca sveta. Mmmmm, njami. Kolk je blo lepo.


                         Tudi Grinta je bila čisto na dlani.

Po zelo previdnem spustu si v koči privoščiva čaj in preveč se nisva smela ohladit, kajti treba je bilo še na Zimski ( pomladni) pohod na Čaven.
Po poti sva srečala kar nekaj pohodnikov, večina se jih je že vračala s Čavna, kajti govor s kulturnim programom naj bi bil ob 11.uri.

Na vrhu tudi zelo lepo, sonček nas je grel in prav nič se nam ni mudilo v dolinco.




Če bo jutrišnji dan tak kot je bil današnji, pa čeprav brez kulture...plačam :)))
GPS GOLAKI
GPS ČAVEN
Pod noč pa obvezen sprehod ob polni luni okoli Dobravelj:

IZTEK-HOD OKOLI DOBRAVELJ GPS

2 komentarja:

  1. Ma, ni bil, ne? Ti ne bo treba plačat ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res ne, Mojči, in sem še zjutraj na Stravo napisala mojmu Školju naslov Najprej..., kao da gremo pole na morje sonček gledat in šetat...pa je vse skupi padlo v vodo.
    Pa durgič:))

    OdgovoriIzbriši