sreda, 25. december 2019

KORITA NAD PODNANOSOM- VOJKOVA KOČA- VIPAVA

Če si lahko zamisliš lepše vreme....
Pejmo po njem...

Izhodišče pri koritu nad Podnanosom. Misleč, da bo za lovsko kočo kaj sončka, sva jo pičila kar po cesti, a sončka ni bilo, ta čas leta ga ne vidi...pa sva malo bolj pohitela do njega....

Kako so lohk ratali tako lejpi povšterčki?


Pogled je danes segel do....konca sveta. Res lepo.

V koči sem srečala Mraz Boruta in Romano Opeka ter moža...in še enga, ki ga nisem spoznala... Gregor Urh. Voščilo za lepe praznike ne more uiti...
Domov spet lepo po cesti...
Veste, česa sem sita? Tega...

Stalno sama na poti...vedno mora bit 200m pred mano.Grrrr....

Ko sva prišla k avtu do korita nazaj, dan še vedno kratek in mlad...., in če sem bla do zdej sama, grem pa še do Vipave po UTVV naprej sama.
In sem šla...
Do sv. Miklava...

In naprej proti Gradišču.
V stenah pod Turo so plezalci plezali goli od pasu navzgor.
25. december in biti nag...kam to pelje?

V kampu sem si privoščila kofe in martinčkanje...

V Vipavi pa mi je hči, k dela v brunarici, postregla z enim kuhančkom.


In me, ko je z delom zaključila, odpeljala domov, v Dobravlje.
Pa je bil en lep dan mimo. Jutri pa pejmo v novga...
GPS STRAVA

Ni komentarjev:

Objavite komentar