nedelja, 7. april 2019

AJDOVŠČINA - SVETA GORA - POHOD, 7.4.2019

Lani nisem šla,...se niti ne spomnim, zakaj ne,...ma, letos mi pa ni ušlo.
Čeprav so neki napovedovali grozovit dež,... o njem ni bilo ne duha ne sluha....dokler nismo zaključili s pohodom. In še to nas je le nekaj ocmokalo in prenehalo.

Ob šestih sem krenila od doma proti skupini pohodnikov, ki je krenila iz Ajdovščine. Malo ven iz Ceste sem jih v meglenem jutru le ulovila.

Počasi smo odšli proti Skriljam, kjer je bil pri Rovtarjevih že prvi postanek, seveda s kavico, čajem, keksi.
Ojačani se odpravimo dalje, proti Kamnjam.

Tam zadi za češnjo je Kucelj...

Skozi doooolggg Vrtovin....
in že smo tuki:

Ena spodaj, ena zgoraj.... Mojčka, sej ti je znano to, njede? :))

Pole hodimo še en cejt.... in že smo pri vodiču Vladimiru doma. Ja, kako nas ne bi postregel z dobrim čajem, sadjem, piškotki....

Že do tu sem med potjo nabirala šparglje, ma od tu dalje pa ... BINGO! Špargljev, kolkor hočeš. Za vseh! 
 Še sreča, da sem eno borško s sabo vzela. :))

No, nad Lijakom se vzponček kar malo vleče in pohodnikom povzroča potno čelo...
Ampak mi se ne damo.... 
Tja gor, na uni hribček  gremo
Gledali smo pa vsi proti Sv. Danijelu.

Ravnica. In še zadnje okrepčilo.

In kot bi izračunali, pet minut pred križevim potom smo bili na mestu. 
Sama sem jo mahnila seveda kar po bližnjici in še tista dva šparglja, ki jih že drugi niso pobrali, pobrala sama. 

Vizavi se mi je kazal Sabotin in prav lepo je bilo videt tekmovalno  3V pot gor.... Ojejžeš, kej mi grizemo... kako je to od daleč čist drugače videt.

Še malček, še malček in smo že na cilju. 


Še pred mašo sem šla hitro malo v cerkev. 

Med mašo pa sem šetala okoli in okoli, nakar se izza vogala prikaže Giorgio Turel, fejst poba:)) , ki je tako stapotjo pritekel po 40-ih km še mal na Sv. goro. 
Moram še tu napisat, če bo kdo čital, da pozdravlja čisto vse PGT tekače in obljublja, da tudi letos pride na kako tekmo, in da mu je res žal, da ne zmore večkrat k nam...

Domov nas je odpeljal avtobus. 
Lepo je bilo. Jast bi kar  tako hodila....no, kakšen bot bi dala tudi v drugo,.... ma, to danes mi je prav pašalo. 
Skupaj je zneslo glih 34 kilometrčkov in kar neki višincev se je nabralo.


Bravo vsem 54 pohodnikom. Predvsem zato, ker sem, če se ne motim, bila tam najmlajša. In še jast sem že stara kwoza...:))




1 komentar:

  1. Znani kraji, znani ;)
    Ma, se mi samo zdi, al ste do Vitovelj kar dosti hodili po asfaltu?

    OdgovoriIzbriši