ponedeljek, 15. april 2019

6. ISTRSKI MARATON, NAVIJANJE, 14.4.2019

Istrski maraton je eden in najbrž edini, za katerga je moj ZZ reku, da se ga bo udeleževal do 120. leta. Ker pač on bo do takrat tuki.:))

In tako sva tega dne, to je včeraj, šla  zadosti zgodaj proti Kopru. Med potjo seveda čista zima. Malčk dežja, burja, brrrrrr, sam še snežit naj se loti...
No, ma, ko smo prispeli v Koper... lepo, tekoče... parking na Bonifiki je bil še nezaseden,...je bilo vremce glih točno za tejkat. No, malčk je pihalo, ma za nas Vipavce, kej bo tu....

Greva dvignit štartno številko in že iščem in lovim, na kjeri bus moram do Portoroža... ker eni so bli gratis, eni pa redna linija... ( tle, mislim, da bi se za tak dan lohk kej zmenli v smeri gratisa za vse.... in ne le to,... tudi za parking je malčk trdo... če prideš na unga, k je gratis, imaš gratis, če prideš na unga za plačat, pa odpri prtošelčk... To se mi res ne zdi fer za vse.... ker bi moralo bit gratis za vse!!! Tega dne, mislim....... Hči je plačala 6€ za 5 ur? Halo? Ah, kej bluzim....)

Ker je bil štart 10ke uro in četrt pred štartom polmaratona, sem se seveda, ker je šla hči laufat na 10, prilagodila njenemu štartu in sklenila navijat le v Portorožu. 

Ker na vseh koncih pej ne morem bit.... Vsaj 100 polmaratoncev me je vprašalo:" Ja, kje si bla danes, ZZ-ka? Vso pot smo te čakali..." 
Ja, me ni blo, sem bla sam na štartu desetke in malčk na cilju...  

No, Sindis se je šla ogrevat, jast pa počasi po progi.... mimo Ajka, k je že ogreval bobne...:))

In do krožišča, kjer sem sklenila počakat na tekače....
Ob 10.00 štart in že po nekaj deset tekačih Sindis??? Ojej, ma, kej si pej dans pojejla za fruštk, punca moja???


O, pejdi lepo,.... zdrži.... kričim, navijam, mnogi me pozdravljajo,...mahajo, eden takih, ki nikdar ne gre mimo brez pozdrava in nasmeha, je Stojan - šef Šmarskega teka:
                       Stojan na začetku
                            Stojan na koncu

Počakam do zadnjih, 

bajdwej, vas je bilo zares dosti.... tolk dosti, da sem morala že pohitet nazaj proti cilju, ker je kot raketa že prilaufal Peter kot prvi....
In spet kričim, navijam, par deset tekačev moških gre mimo,...ko zagledam mojo bejbo.... Ma, keeeeejjjjj????? Gremo, Sindis, bravo.... 
 Druga in čist kmalu za zmagovalko Kristino.... res ti privoščim. 

Bravo. Sem bila vesela zate in ponosna, zeeellloooo ponosna. 
Pole seveda sem za tak uspeh hitro stekla k njej v cilj...
                                Z zmagovalko Kristino

O, jebelacesta, sej zdej bojo pa hmali maratonci tuki... bejžmo jih čakat na vogal, ale... 
In smo šle....
vmes še mal reklame za Silux narest:)):


In že prilaufa Aleš Žontar. Bravo, Aleš. 

 Glih za en par tekačev navijamo, ja,...in že mormo na podelitev, k je bla najavljena za trinajsto... in pole sem tejkala iz plaže do cilja in cilja do plaže.... na eni strani sem čakala, da pride moj, na drugi, da bo podelitev... bem, vsaj tolk sreče sem imela, da sem ulovila oboje...in tudi prezidenta sem ulovila... ko je zgrizu zadnje metre:



O, pole smo šli popapcat bobiče...in čakat na avtobus proti Kopru.
Tisoč tekačev čaka ...., ma, kdaj pridemo na vrsto? Čakamo več kot pol ure.... niti enga busa....,, vsi jezni,.... zakaj mora zdej to pokvarit vso zadevšno?... ola, smo že žejni ratali.... bejžmo na en pjač.... pridemo čez pol ure nazaj...ista štorija.... Ja, neč, se bo treba vdat v čakanje...in smo čakali.... in celo dočakali.... 
No, zdej sem doma.... :))

Fotk je bolj malo, no, sej so, sam.... sem morala zastavo držat in kričat in slikat, pole je vse skupi bolj boga mati:

Čestitke vsem tekačem! 
Se vidimo naslednje leto!   



                         

1 komentar: