nedelja, 8. april 2018

PA ŠE NA ČAVEN OD DOMA DO LOKAVCA IN PO VERTIKALI, 7.4.2018

Moj je šel spet tejkat .... :) na Istrski, jast pa sem lepo odrajžala od doma na Cesto, v Lokavec in po vertikali do vrha Čavna.
Nekaj mi je SportTracker bluzil.... do cerkve v Lokavcu, ko sem pritisnila na Lap, je bila razdalja 4,2km. Zdej, če je vertikala dolga 4,2km, bi mi moralo na vejkarci pisat, da sem nardila 8,4 km... piše pa samo 7,9? Od srednje čavenske do vrha mi je izmerilo le 600m. Tuki je nejk narobe.
No, sej ni važno ( al pa ja),.... v glavnem, upam, da se tekačem do tekme stečejo vse vode in se mal posuši teren na prvem kilometru. Zakaj zdej je blata za izvoz.

Ko prečiš požarno in zagrizeš navpično, se en kilometer vleče za 4 navadne....pr mej duš....
                 Tle se začne je....

No, pole, ko se pride na plano, se pa sicer še grize, ampak vsaj mal veš, da bo kmalu konec....:))

Na Čavnu je bilo polhno ljudi, med drugimi sem srečala Zdravkota Bavec in Roka Lavriča, ki pa sta prišla na Čaven kar od izvira Hublja. Bravo! Mal smo poklepetali, mal popili, jast sem zmazala eno jotko in se poslovili. Ona dva nazaj, jast pa naprej. Najprej na Kucelj,

 iz Kuclja pa na Malo goro.
Ne vem, ampak meni je znano, da naj bi v nedeljah Kamenjci v koči na Mali gori dežurali. A danes je bilo vse zaprto. pa tako lep dan je bil. Škoda.
No, ker ni blo nobenga, le eni so se martinčkali v travi, sem odrajžala počasi proti Kamnjam in do Dobravelj.
Blizu 20 kilometrčkov čiste jasnine. Za uživat do konca!
Ker bo kmalu prevroče....

Dobravlje- Cesta- Lokavec-Čaven


Čaven-Kucelj-Mala gora-Kamnje-Dobravlje

 GPS DOBRAVLJE-CESTA-LOKAVEC-ČAVEN

GPS ČAVEN-KUCELJ-MALA GORA-KAMNJE-DOBRAVLJE


Ni komentarjev:

Objavite komentar