torek, 3. april 2018

18. GRADIŠKI GORSKI TEK, 2.4.2018

Tonek, kje si bil???  Ne mi rečt, da drsalnica ne gre kar sama od sebe?  Tudi Milk te je pogrešal, kaj šele jast...

No, v glavnem, malček poročila.... jast sem se zadnji moment odločla, da grem tekmovalno netekmovalno. Ob 9.30 sem jo ubrala po poti proti 734 m visoki Škavnici, seveda lepo, na izi, in ob 10.24 sta glih 100m pred ciljem mimo mene prihitela Simon in Rok. 
Sej sem se že Roku opravičila, ker sem navijala le za Simona, ko sta skupaj prišla mimo, ma, če me ubijeste, mi ni haskenlo, kdo je Rok!???  In ko ga vsaj ne bi poznala??? Ma, ga!!! 
EMŠO!? Ne mi nagajat, prosim!  


No, pole sem seveda eno malček zvočno medote preganjala in navijala do konca.  

Vmes mi je, pazi zdaj to, Lučano Plahuta, preden je prišel do mene, nabiral rožce, da mi jih pokloni, ker mu vedno zapojem eno lepo pesmico, ki si jo pač zaželi tisti moment.... in danes je to bila: Ko boš prišel, zmeraj prinesi mi rože... 

( po tekmi sem izvedela, da mi jih je nabiral že na Plazu- mojem bivšem...., a je le-ta rožca preden je prišel do pod Škavnice, že ovenela...in je zato moral še en bot v akcijo iskanja lepih cvetlic.  )


No, kakorkoli, do cilja sem počakala na vse, in jo potem še sama mahnila do konca. Nakar mi  stroga sodniška trojka pove,

da čakajo še na enga možakarja- Italijana Sergiota . 

No, Sergio na žalost ni zmogel do konca, je pa zato potem na Gradišču lepo podoživljal svoj vzpon in med drugim rekel, da je pač že malo v letih, saj bo junija dopolnil 79 cvetlic. 
In jast, kot da bi mi neki reklo, vpraši ga, kterga junija,.... ga res vprašam, Sergio, ma kvale džorno? 
In res, če me ubijeste, sem vedela, da bo rekel: 19.  Le da 27 let prej. No, pa sem dobila enga so....  
Aja, kej najbrž nisem še napisala, da je blo vreme tip top? Super tip top. 
No, sej boste vidli vse na fotkah. Na mojmu bivšmu Plazu so bili razgledi za gate trgat!!

Zmagovalka Klementina je za par sekund popravila rekord proge.  
Klementina, bravo. En velik BRAVO seveda tudi vsem ostalim, še en malček bolj BRAVO pa vsem prvo uvrščenim.

Mihaela Tušar, Rok Bratina, Klementina Lemut, Simon Alič, Sara Durn, Simon Strnad ( iz leve proti desni)


Po sto letih je na tekmo prišla Simona Žabjek--- z mladino poleg sebe...  
Kosilo-jota s klobaso - na kmetiji Avin je bilo odlična. Odlična je bila tudi kapljica rujnega.   
Na žrebanje praktičnih nagrad sem zamudila, ker sem se futrala tisti cajt... no, ma sej, itak ni blo avta za glavno nagrado.... Priznam pa, da mi kaka sadikca sadja ne bi bila odveč....  

Aja, še na ata Koširjevga ne smem pozabit.... k se je vpisal naknadno za netekmovalno!!! Ata Koširjev, upam, da jo kdaj mahneva skupi proti gor.... 

Bem, na kratko.... super je bilo!
Rezultati so pa tudI že:
REZULTATI
In še moje fotkice:
FOTO

1 komentar: