nedelja, 9. april 2017

4. ISTRSKI MARATON, 9.4.2017

Danes smo preživeli krasen dan v krasnem vremenu na 4. Istrskem maratonu.
Kot vsakič doslej, sem tudi ta bot odigrala  vlogo kričačice in spotoma, kar rata, še foto škljocarice.

Vam povem, težko delo. Se ne da vsega.... gledat, kdo gre, kričat, buljit v aparat, da vsaj približno nejki rata,... nejso lhke, vam povem, da nejso.
Ma, za zadovoljstvo tekačev vse premagamo. Nema blema.

Alora, v Koper sva prišla že kmalu po osmih,  Prevzem številke in...
Kar nekaj tekačev sem videla po zeloooo dolgem cajtu. (ZdravkoC, Daca, Jožica, Branko, Bernarda.... )

Za moj pošto sem si rekla, da bo Žusterna, a kaj ko je bilo tam vse nekaj v senci, da ne bi blo fejst videt. Pa sem jo mahnila kar lepo do sončka, do Izole.
Pred kampom se ustalim, oblečem prometni znak v majico Tekaškega foruma ( ki se mi je, smrk, šmrk, ko je šla čez šrauf,  malo strgala, šmrk )
Še zastavo pritrdim na znak

In že pridno čakam.
Najprej so se na ta dolgo podali maratonci.
In od prvega dalje do zadnjega polmaratonca sem seveda navijala, kot da bo čez par minut konc sveta.

Hihi, Stane Meža, ki je z mano čakal na svojo Božo, je prav kmalu obupal... " Presežek decibelov!" In pobegnil. :)

Še preden je šel zadnji polmaratonec mimo mene, so se ta hitri polmaratonci že vračali nazaj. Bravo. Vsa čast.
In potem sem s tekači  tudi jaz lepo hodeč šla  in seveda še vedno za vse  navijala, vse  do cilja.
 Nekaj sto metrov pred ciljem pa že pridrvi zmagovalec maratona Aleš, in čist na hitrco mu podam v roko zastavo za zmagoslavni prihod v cilj.  Bravo, Aleš! Lepa slovenska zmaga!

Ne bom preveč nakladala.
 Malo je fotk, kjer se tekači ne nasmejejo in se mi tako s tem zahvalijo nazaj za navijanje.
Hvala tudi vam,
FOTO - 1. DEL
FOTO - 2.DEL

Še na mnoga !!!
Upam, da se vas čim več najde. Pa, oprostite mi za kvaliteto... nisem še dobila na loto za kakega Nikona:)
Me je pa od škljocanja tudi  krč zagrabu v prst...







Ni komentarjev:

Objavite komentar