torek, 25. april 2017

13. BUBIN TEK NA JAVORNIK, 23.4.2017

Danes smo se malo zlaufali in odlaufali v zimo na Javornik.

Ker zdej pridno nabiram v nizki preži solatko,  me je uštihnilo v križu. Tako, da sem imela super fejst izgovor, zakaj ne grem tekmovat, ampak le tekmovat - netekmovalno. 
   
Prijava, plačilo štartnine, prevzem nagrade-  lepe velike brisače

 in že  sem jo pičila pešadijom 25 minut pred startom.  Ker nisem vedela, da so progo spremenili, sem se držala starih cestnih oznak in na tretjem km zabluzila v en hrib. Ko pridem na vrh, pot levo in pot desno? Kam zdej? 
Oznake itak da nobene, saj nisem šla po ta pravi. Vlaka levo , vlaka desno. Če pičim na levo, bo gvišno desna ta prava, če pičim na desno, bo pa leva....  Ah, nič, mati, nazaj se obrni in pejdi na izhodišče. In sem šla nazaj.  In po cesti do prve okrepčevalnice, ko sem vidla, da pritečejo tekači čisto iz nekje drugod??? Bwo? 
No, zdej sem na ta pravi. Dam gas in nekje na šestem me ulovi zmagovalec Marko. 
Seveda sem se spotoma prelevila še v navijačico in fotkarico in hkrati hitela čim bližje cilju, da tam počakam še na zadnje tekmovalce in za njimi primaširam kot zadnja v cilj. 

Danes smo imeli med nami tudi tekača, ki je prišel le za 4 dni iz Japonske. Na dva teka, enga včeraj na Jošt, enga danes na Javornik. Še v Postojnsko jamo bo skočil in odletel nazaj na Đapan.  Se mu dopade Slovenija full.  
                                                              Japonec Mijači Fudžio

400 metrov pred ciljem sem na tekače počakala kar za ovinkom v zavetrju, kajti na planem je kraljevala megla in leden veter. Brrrr, kolk je zeblo. Dve stopinji je kazalo in še burja je pihala, pole veste, da je res zeblo....
Pred ciljem se je hotla Italijanka Paola še  nekaj kregat z mano, naj grem naprej, ker da sem kao boljša od nje,... a jast se seveda nisem izneverila...   Ijo sono ultima in pika!!!  

                            Ona meni,: dai, dai, tu sej brava... jast njej: Ma, no, ijo sono ultima ođi, 


                                      Še, ko naju je Japelj fotkal, ni gejnala, ni gejnala.... :))

Na vrhu sem navalila na suho sadje, kot da ga vidim prvič v življenju. Ma, če je blo pa tolk dobro. Še en topel čajček in že gremo na avtobus, da nas zapelje nazaj v dolino. 
Jebelacesta, abonament sem pa pozabla doma!  
Ma, je rekel šofer, naj mi bo!  

V gasilskem domu smo se nato najedli še odlične pašte, tudi za nemesojede, nalizali sladoleda do onemoglosti, 
                           Ne bom povedala, kolk sem jih zmazala.... ( so ostajali in jih dajali za bis)

počakali en pikič preveč na rezultate in se poslovili z obljubo, da bo drugo leto na 14. Bubinem teku deset stopinj več! 


      Zmagovalci skupaj z ženo tragično preminulega Silva Tratnika- Bube, kateremu v spomin se teče na Javornik (manjka tretja Urša Trobec)

ALBUM ( + foto s table rezultati)
REZULTATI


Čestitke vsem! 

1 komentar: