ponedeljek, 1. junij 2015

12. GORSKI TEK NA ŠPIČAST VRH

Evo, pa sem doma. Za mano je dvojni doplih vikend. Danes si sicer pravim, da se bo treba eno malček umirit, ampak, saj veste- jutri je nov dan, za nove cilje, ki pa naj bojo lepi. :D 

Prejšnji vikend v soboto KBK, v nedeljo Čaven vertikal, ta vikend v soboto ogled GM4O, danes tekma za PGT - !2. gorski tek na Špičast vrh.
Tudi to je tekma, kjer mi zagotovo ni niti najmanj žal 12 evrov za štartnino. 
Najbrž, kaj najbrž, zagotovo se bom ponavljala izpred prejšnjih let, ampak s čim vse te domačini ne postrežejo, in od spredi in od zadi...., da se domov vrneš zadovoljen, da si rečeš, da sem pa pridem tudi naslednje leto :clap: 
Ne napišem tega zato, ker morda nekateri mislite, da grem na tekmo zgolj jest in pit, ampak zato, ker...., ah, ne bom, da me ne linčajo. 8)
Bom samo napisala, kaj vse dobim.
In zagotovo dobim več kot dam. :clap: 

Zjutraj pridem na parking, sem mislila, da bom prva, pa je bila že kar gužva. Vreme oblačno, glih točno za tek. Prišlo je tudi kar nekaj Italijanov. Celo s kolesom se je eden pripeljal. Sem ga srečala že na colski cesti, kako je gonil v hrib proti Colu. 

Ob prijavi si izbereš po svoji želji velikost in barvo majice. Gospodinja iz domačije Pr Bizarju , kjer se vse dogaja, pridno ponuja kavo, sok...







Vsem, ki jih poznam, na dolgo in široko razlagam, kako sem včeraj na ogledu GM4O totalka zablokirala z mojo hojo, kako mi ni in ni šlo in se že vnaprej s strahom opravičujem, da morda pa danes ne bom zmagala, če se slučajno ponovi včerajšnji dan. :--( :D 

Ma, jast pa, vseeno pred štartom v uni gužvi malo za hec, polhno zares :lol: sporočim Mihaeli, naj se me danes boji, ker danes bom pa gvišno zmagala. :lol: Mal smeha, še ugotovitev, da sva danes na štartu SAMO dva Čuferja ( še Mirko1) in da se torej tekma lahko začne. Ker če Čuferjev ni, tekma kar odpade. :lol: 

In bejžmo... Že v prvih par 100 m se lepo zaprestoliram na zadnje mesto. Ko zagrizemo v hrib, čakam, kdaj me bo blokiralo, kot me je včeraj, ampak mi kar gre. Ulovim moj ritem z dihanjem in korakom in gre. No, pa še boljše. Na polovički voda, malo za popit, malo za polit po vratu in gremo dalje. Kar je bilo ravnega, sem celo pretekla :oops: hihi, če je to, kar jast dvigujem moje lepe nogice, tek. :D Hihi, vam povem, če bi hotla v šolo teka k Praprotniku, bi dal obrt kar noter... :D Bi reku: " Misija nemogoče!"

Pred sabo sem imela enga Italijana, sem ga lovila, ma ga nikakor nisem mogla dohitet. 
V zadnjih par 10 m se lep gorski vzpon preimenuje v čisto vertikalo par 10m grizenja kolen, pridruži se mi Mihaela in že smo v cilju. 

Še malo, še malo... mi pomaga zmagovalka Mihaela 




                                Ne, ne, tu ne probam premaknit traktorja, le k sebi prihajam...


                               Gorenjka Marija Moser letos teče za pokal PGT - in to kako !



                         Je že luštno....


Dobiš steklenico soka, frutabelo, na mizi pod razglednim stolpom postrežejo tudi z unim ta temnim. :shock: 

Podam roko Italijanu, mi reče: " Alora, brava sinjora, ma ste grizla, niste popustila propjo nijente. Sem vas gledal nazaj." 
" Ma, čertamente, da nisem popustila prav nijente, se ne dam, jast kar kozi !" :lol: 

V dolino se vrnem po isti trasi, lahko bi šla po bližnji, ma...
Med klepetom z Mihaelo sva bili tik tak nazaj v Zadlogu. 

Prav za vse udeležence so organizatorji pripravili praktične nagrade. Ni bilo žrebanja, po štartnih številkah so pripravili za vsakega nagrado, ki si jo šel iskat. Jast sem dobila lepo stensko uro.

Malica je bila tudi za vegete, stojnica se je šibila pod težo sadja, od banan, jabolk, lubenic, pomaranč, limon :!: .. in napolitank, bombonov....soka, kave.


Rezultati so viseli na deski ekspresno hitro. Tu bi poudarila, da si lahko prav vsak tekmovalec ogleda svoje prejšnje rezultate od samega začetka naprej. :clap: :clap: 
Sama sem tako pokukala in videla, da sem bila na tej lepi tekmi že sedemkrat in da sem svoj lanski čas, ko so progo zaradi žledoloma za malenkost spremenili, podaljšali, izboljšala skoraj za dve minuti. Na, pa sem bla srečna. :lol: In ne le to. Ker spet ni bilo drugih bejb, sem celo pokal - matuc za tretje mesto prejela. 





Nagradili s posebnim priznanjem so tudi tistega, ki je bil na tekmi že okroglo desetkrat. Letos je bil to Stojan Rodica - Kraški tekač. :clap: :clap: :clap: 


Po koncu podelitve še zahvala glavnega organizatorja, predsednika društva TRMA ZADLOG in namesto dežja, ki je v oblakih nad nami nekako ves čas grozil, je v zahvalo posijalo sonce. In tako smo tudi po koncu še malo posedeli in se lepo imeli.

In ko pišem doma ta moj prispevek, mi na vratih pozvoni današnji fotograf Bonča Rafael, ki mi je iz Zadloga v Vipavo prinesel cd z naloženimi fotkami. ( ker on ne uporablja mailov in teh zadev) Hvala, Rafael! :clap:
Čestitke vsem in hvala. Jast sem svoj prihod na tekmo naslednje leto že obljubila.

FOTO BONČA
FOTO MIRKO
FOTO JAPELJ LT
REZULTATI

Ni komentarjev:

Objavite komentar