ponedeljek, 26. avgust 2024

KOMPOTELA (1989m) IN VRH KORENA (1999m), 25.8.2024

 Namesto v soboto sva šla v nedeljo in se izognila vsej gužvi na cesti. No, sevejde mora it nejki narobe in sicer teta guglica ne ve, da je cesta proti Ambrožu popolnoma zaprta in je blo treba drugam...in sevejde je mobi moral glih takrat zaštrajkat in nas peljat nekam čist v drugo smer??? O, đizs... No, pole, ko sva bla že hudo na drugi strani proč od Krvavca,  sva seveda obrnila in nekako le prišla do ceste, ki pelje k Ambrožu... ne me prašat, kako...

Parking na Planini Jezerca je bil presenetljivo dokaj prazen. Sva pa prehitela med potjo en tavžent kolesarjev, k so se martrali ( no, eni mal manj:)) priti do vrha. 

Plačava parkirnino 5 evrčkov in od zadnjič, ko smo bli tuki, to je dve leti nazaj, se je zadevšna tolk popravla, da so celo en dixi dali ( k sem se takrat mal p..., da bi pr tolk prometa in parkirnini vsaj en sekretko dali na voljo). Bravo!

In pejva. V travnat hrib. Sonček je sijal in tudi kar lepo grel. Ni blo glih občutka, da smo na 1500m. 

Čez pašnike, kjer so se kravce lepo napajale in pasle, ene tudi učile plavat:

Pot je od vrha planine naprej kar taka, pestra, mal skalc, mal hudih strmin, mal kamna, mal korenin...vsega po malem. 
Na planini Koren je samopostrežna okrepčevalnica in seveda sva si privoščila en radler 0.0 za se malo odžejat. 

Pejva dalje. 
Ne me prašat zakaj, ampak jast sem imela v spominu, da prideva do znaka, ki pelje levo na Vrh korena, desno pa na Kompotelo. Ker sem pogledala čist na brzino samo na en znak, ki je kazal pot na Planino Košutna- desno, sem bla veri prepričana, da greva prav, ker dans greva najprej na Kompotelo...ja, malo morgen. Kaj kmalu sva bla v enem ruševju, neke sledi je sicer blo videt, a šla sva proč od Kompotele. "Ojej, wače, ma Kompotela je tam zgori, midva greva pej na drugo stran...kje sva zabluzila, buh ti vejdi." 
Pa je bil wagen v strejhi.
Pogledam na Stravo, sevejda sunce tolk sije, da ni videt nič na mobitu, ma, bem, sva vsaj ljudi vidla, kje hodijo in se obrnila in šla proti njim. Đizs....
No, razkurjena pridem na vrh in se v momentu odkurim... prekrasno vse. KSA na dlani, mmmmmljasssskkkk. 



Človk bi kar tam ostal. 
Pri vračanju sva seveda vidla, kje sem jast falila... bi morala še malo naprej, da bi prišla do znaka levo-desno. Ma, ja, sej bo...
Spotoma skočiva še do Vrha Korena. 
Za nazaj seveda obujanje spominov, kako sem jebala ježa Čez ježa s prepadnimi stenami in izritimi klini... ( če če kdu čitat): https://tindi-zztopka.blogspot.com/2021/09/vrh-korena-1999m-namesto-kalskega.html

Letos me Jež za gvišno ne vidi. In sploh, zarad 500 metrov krajše poti da bi jast riskirala moj lajf in vsa posrana tam šla? Ne, hvala!

Tako sva jo mahnila po isti nazaj, si še enkrat v self service privoščila eno pjačko ( plačaš po svoji vesti)  in se na koncu ustavila na Planšariji Pr Florjan, kjer sva jedla odlične žgance s kislim mlekom in super golaž. 

In kakšne surfinije : 


Sonce me je kar malčk oparilo, no, ni blo hudga. Za zdržat. 

Lep dan, poln vsega. 

RELIVE POSNETEK

ALBUM FOTK

STRAVA GPS

Ni komentarjev:

Objavite komentar