nedelja, 15. september 2024

12. GORSKI TEK NA ANGELSKO GORO- NA WAKNU ( po domače), 15.9.2024

 Danes pa sem šla na meni blizu in seveda tudi lepo turco. 

Tekma na Angelsko goro je v ( vsaj zame) idealnih vremenskih razmerah privabila 54 tekačev in tekačic. Sama sem po dovoljenju organizatorja pičila naprej kot navijačica in škljocarka ( ma, slaba... kdu je kriv, če nejso fotke lejpe? Aparat al fotograf? Bwo...jast rajš nje...:))) 

Start v Palah po učni poti


mimo izvira Hublja, za gostilno in piči, miško, do vrha. Na vrhu pa še čez travnik en dober kilometer mimo žegna in do cilja pred otliško dvorano ( al pa gostilno) ( tudi cerkev je v bližini:))

Med potjo sem dohitela označevalca in kontrolorja proge Lučanota


in skupaj sva jo pole mahnila do kapelce. Kjer sem obstala in počakala na tekače. 

Zmagovalec Tadej Serdinšek, drugi Uroš Rozman, tretji Boštjan Vidmar. Pri damah pa kot peta absolutno zmagovalka Anja Mikuž, druga Sara Del Giusto in tretja Mihaela Tušar. 



Navijanje za vse do zadnjega. ( bilo je kar lepo število Italijanov) 

V cilju paše seveda pašta.

Tudi sadja ni manjkalo po mizah. 

Podelitev. In če smo šli gor mimo wakna, smo šli nazaj seveda do njega, da vidimo, če ga je trejba zapret. Ni blo trejba.:))

Na koncu pa seveda v Palah še na zasluženo kofe in že sem doma in pišem...

Čestitke vsem.  Škoda, ker nas je bilo malo, tek si vsekakor zasluži višjo udeležbo. 

Dodajam tudi link do vseh rezultatov teka na Angelsko goro, ki sem jih spravla skupaj v eno tabelo: SKUPNI REZULTATI

FOTO ALBUM

STRAVA GPS

RELIVE POSNETEK ( v naslovu sem se zmotila, ker sem napisala 11. namesto 12.)






Ni komentarjev:

Objavite komentar