nedelja, 2. maj 2021

11. KBK TRAIL, 1.5.2021

Nič ne bom počivala za praznik dela. Ga bom kar ponucala za KBK trail. 

Letos že enajstič??? Kolk grejo hitro leta...  Kot danes je tu leto 2010, ko nas je na TF Boštjan (KBK) vabil za en evro na Blegoš in nazaj. Ja, kej ne bom šla, za en evro...hihi.

 No, predlanskim so si zamislili vzpon in spust malo podaljšat v trail dolžine 20 kilometrov. Moj ga je predlanskim že oddelal, jast pa še ne... in če so nam letos ponudili možnost samoizvedbe, jo bom izkoristila. Se mi kar dopade ta zadevšna. Ni treba tolk hitet, greš in prideš, kadar čiš... No, je pa tle žalostno to, da ne srečaš svojih prajtlov...

Vreme so še kar obljubljali, grozili so le s popoldanskimi nevihtami in plohami, ma, midva do popoldne že vse rešva... Pejva. 

Kopačnica je čez Logatec točno 100 km daleč od mojih Dobravelj. Saj, lohk bi šla tudi po krajši, ma kdo se bo guncal in prevračal po vseh ovinkih...

Tam nas pričaka štartna hišica, kjer se lahko tudi na dan vzpona vpišeš in plačaš štartnino v KBK mat. No, jast sem uredila vse to že doma na kompu. 


Iz Strave sem si shranila sled -" vohunjenje":)) od Silvance, za vsak slučaj, če bo kje za zgrešit. Se uštimava, pržgeva vse tehnikalije in bejžva. 

Sva že doma sklenila, da greva v hrib res počasi hodit ( no, zame je blo to res počasi) in če se nama bo v dolino tejkalo, bova pa dol mal potekla. 

Sva vsaj kaj videla. 



Najprej proti Leskovici. 
Kjer itaq ne smem prehitro, hihi.

Mimo cerkve. 

Seveda, ker je praznik, je za pričakovat veliko pohodnikov, ki se zapeljejo do zadnjega možnega parkeđota. In res jih je bilo veliko. Sva se stalno umikala avtom. Prometa več kot celo pot na AC:))



Pot je bila super označena, z zastavcami, oznakami na tleh in puščicami na drevesih. 

Kar nekajkrat je za preskočit potočke:




Le tuki jast oznake nisem vidla: ??? Sem slepa, ali jo je kdo snel? 

In midva seveda na levo strmino za vsemi pohodniki. No, tu sem na srečo takoj pokukala sled in videla, da vsa falila, da morava po spodnji poti. In se seveda obrnila. Je blo treba mal bolj naokoli na vrh:))

 Mimo spomenika.

Oštja, tle pej nej burje...

Ne pa... preskočit je blo treba kar nekaj dreves...

Do zadnjega vzpona, kjer te puščica vodi na vrh, se je meni zdelo, da hodim po ravnem. Res. Ne lažem. Ma, ne, če bi bla tekma:))

No, zadnji vzpon je pa res tak, strm in drseč, a ko prideš na žametno preprogo... vse poplačano!

Še maw, še maw, pa bo Blegoš paw!!!

Dej, mati, zrgrizi še ta klančič, dej!!!

                                                 hrsk:((

Evo, pa sem zmagala!!!



Na vrhu veliko ljudi. 

Do vrha je izmerilo glih 10 km in dobre dve urce hoda. 




Hitro vpis v knjigo, na Planinca, par fotk in pejva h koči, da se ne ohladiva preveč. Ker malčk je pa vlejklu...

No, da obstajajo "norci", ki spust z vrha do koče zmažejo v dveh, treh minutah, vidim na Stravi, ampak, kako jim to uspe??? Bwo!? Jast sem šla do koče ko po jajcih. Malo je drselo, kar je najbrž tam stalen pojav in kako to šibajo tekači, ne vem... raje niti ne vidim. 

Pred kočo je bilo zelo živo. 


Malo se usedeva, očediva covate:)), enga ta kratkega si privoščim in ogromno soka, par rozin, eno mini čokoladko. 

O, dejva poslat Silvanci dokaz, da sva na vrhu:

In pejva dalje... Sva rekla, da mal potečeva. In sva. 
Na 12 kilmetrčku je še kar nekaj snega na cesti, a se da tečt lepo po njem..

No, zdej, če že tejkam ( ne gledat brzine tega tejka na Stravi:)), pa bom... 
In sem tejkala. Točno opoldne slišim zvonjenje v cerkvi, jast sem bla pa tuki
( tu je sam za KBK dokaz) 

Še zadnje puščice za skrenit s ceste na pot in gas do konca. 
Dobrih 20 kilmetrčkov sva zmazala v treh urah in 26 minut movinga.

Brez kakršnihkoli pomislekov o mrzli vodi sem se osvežila v potoku Kopačnice in moram prow powdart, da mrzla voda tolk paše, da ohladi pregrete noge, da bi kar noter ostala. Sam kej, k začne ščipat, hihi:)) 



O, zdej je vsega fraj. Sem ponosna nase! Da še zmorem! Naj traja...

V najino skrinjo po eno birčko, zasluženo, ... je kar spuhtela. 

Se preoblečt...

Potem sva šla kar v bližnjo gostilno Metka na kosilo. 
Sva se sicer načakala, ker je gospa delala sama, a bilo je zelo okusno.
Tako. KBK sem po šestih letih spet zmazala. In to v ta dolgi varianti. 
In ni mi žal. 
Hvala Boštjanu in Silvani ter seveda društvu SDMH za točno tak trail, kot ga imate v svojem naslovu razpisa. 













2 komentarja:

  1. čestitke na uspešno zaključen KBK trail in seveda poročilo je kot vedno za desetko...

    OdgovoriIzbriši