sobota, 10. oktober 2020

41. TEK NA ŠMARNO GORO -10.10.20 , NAVIJANJE

Sem obljubila wačjeti od Varineje na tekmi okoli Wtlškega wakna, da pridem kričat na Šmarnco ...Čeprav moj dela in je takorekoč on moj šoferdžija.:)), sem se morala tokrat sama odpravit z mojim poršejčkom do Tacna.   Zadnje čase ne maram kej preveč vozit avta, ma, obljuba dela dolg in jast, kar rečem, izpolnim...
Evo in sem bila na terenu.
 Navijala, fotkala in zgrizla tudi sama do vrha.


Bilo je zelo pestro, od močne konkurence, do spolzkega in blatnega terena.( O obveznih baldahinih na ustih pa niti ne bom debatirala....:)))
Na Šmarnci mi je Tonek častil dve njami miške, so ble tolk dobre, da sem šla po še pet komadov. Tonek, sem te iskala, da ti vrnem, ma, te nisem nikjer vidla???? ( Hihi, sej nej rejs,...sem se šla skrit in jih vse sama zmazala...:))


Zares iskrene čestitke prav vsem. 






Ni komentarjev:

Objavite komentar