sobota, 30. maj 2020

6.AATC IZZIV, NEXT DEJ PA NA MURJE PUCAT SINUSE:)) 23.+24.5.2020

Ola, odkar je korwona, sem bla na več tekmah, kokr prej v dveh letih... So fejst, te avto tekme. Ni treba z nikomer tekmovat, greš kokr tebi paše, lohk se ustaviš, k te v cilju nobeden ne čaka, kdaj boš prlejzu skuzi..., skratka, meni so fajn. In zato sem šla tudi v soboto na 6.AATC, k naj bi bil kao Julian Alps Trail Run. In jast sem si izbrala Speed Trail, 15 km in 510 m višincev.
Šla sem kar lepo na mojga, mal bolj nawkuli, celo tejkala nejki vmejs, sevejde j bla tu sam dolinca... A, nje. Lažem. V Šmarjah sem pretekla cel klanc do konca žegna. Jeah!!! Kolk sem dwobra...
Ko sem pršla na vrh, sem zračunala, da bo zadosti višincu, če se spustim še en bot dol do začetka hriba in povzpnem še en bot gor.
In ko sem pršla domov, sem vidla, de mi je zmanjkalo 10m višincu? O, zaskuzi buh, bem, sem poslala vseglih. Če bojo upoštevali, bojo, če nje, pej neč
In so. Kolk so fajn!

SPEEDTRAIL, 6.AATC, GPS

URADNA STRAN Z REZULTATI



Naslednji dan sva se pa odpravla mal do murja. Parkirala sva na Belvederju. 28 let parkiramo zgoraj, ker ni treba plačevat parkirnine, ampak zdej se ta cejt debjelih krav izteka. Po novem ni več parking brezplačen. No, zdej je še bil, ker je korwona kriza.
Bem, sva šla v Strunjan, pršla v solinah do mostička, se morala obrnit in it še enkrat nazaj, in naokoli, ker zidajo nejki novga( se mi zdi, da most)  in pole v Salineri ob obali do Pirana in še naprej do Bernardina. Tam sva si mal nwoge umila, se posončla, jast sem en par botov vodo v nos spravla, da se mi mal sinusi odprejo. Pomaga.
Nazaj malčk bolj nawkuli, ker je pršla plima. 19 kilometrčku lepga sprehoda.
Super dan je bil. Razgledi krasni. Sem s Peakfinderjem mal fotkala teve naše hribe.
En par fotk...














Zvečer pej fascinanten pogled z okna moje spalnice na Vipavski Križ. V resnici je blo lepše kot je na fotki:

GPS STRAVA OB MORJU


Ni komentarjev:

Objavite komentar