sobota, 16. maj 2020

ČE SE NE ČITA PRAV... TRIKRAT AATC VIRTUALNI IZZIV- ASTERIX, 16.5.2020

V glavnem, najbrž že vejste, da se zdej, namesto na tekmah, lahko tejka virtualno,...oz. zares, le da daš link opravljene avtotekme potem na splet...in pole dobiš domov virtualno kolajno.

No, prejšnji teden jast prečitam na hitrco na http://alpeadria-trailcup.com/sl/virtualni-izziv/ , kaj bo na že petem ( mojem pa tretjem) izzivu... Agha, UTVV, lahk se odločiš za več variant - od 8 km pa vse do 108 km. To je kao, da se je na UTVV tekmi, k je odpadla zarad korwone...

Jast sem se odločla za Asterixa - 13 km in 350 m višincev. In v soboto (prejšnjo) grem jast lepo na mojga, pa v Šmarje in še en bot gor...in... jej, sem bla jezna.... glih mal pod vrhom mojga mi zazvoni telefon in še sms sem dobila.
In, zdej lohk rečem že, da dokazano... če si meriš na aplikaciji Strava in de te kdo vmes kliče, al pa dobiš sms, al pa greš mimo kakšnih velikih dajnovodov... pole Strava rada udari eno strejlo tja k vsem oštjam... in meni je udarlo, da sem nardila 4 kilometre v pol minute...


Ah, buh...,
pridem domov, pišem organizatorjem, če mi lohk odpustijo oz.spregledajo une 4 km in da sem nardila sam 13 ....in čakam na odgovor.
Drugi dan nato.
Vstanem, grem pogledat, če so mi odpisali, ah, neč ni blo.
Ma, sej mi neč ne manjka, grem pa še en bot ... In res, grem.

 Ta bot jo pičim po ta strmi do Vrtovč, se spustim v Šmarje, vzpon do žegna in pr škarpi na mojga, tejkam ko blesava ( neizmerljiva brzina:)) dol nazaj v Žablje, še mal lutam okoli hiše, da znese 13km. Okej. Grem hitro na komp, vse premečem. prečekiram, če je okej...in grem na AATC stran, da se vpišem.
Nikjer možnosti vpisa...???? Ma, kej je pej zdej???
O, grwoza.... grem čitat, in vidim, da bo izziv šele naslednji teden? Ja, mati, je zdravo, če se vse prečita, ne sam na brzake nejki, kar ti paše...:((
Marička, jast pej težim bogim organizatorjem, če mi odpustijo vse grejhe..., sej mi ne morejo odgovort, če imajo prost vikend,...hitro odpišem nazaj, da sem falila sto na uro...bem...buh se usmili.
Bom šla pa naslednjo soboto še en bot.

To je danes.
Zjutraj mi reče moj, da gre tudi on. Fajn. Alora bom še bolj hitra... k ga bom lovila.
Ugasnem na mobiju vse, kar je višk ... prenos, wifi, ...upalim Stravo in bejžva. Najprej v Žablje, do Vrtovč po UTVV-50, pole spust v Šmarje, požirek vode pri koritu, spet mimo žegna, le da še malo naprej, da bo daljša in šele na zadnjem ovinku pred Zavinom zavijeva na mojga.

Vzpon do vrha, vmes sva dobila kar nekaj špargljev. Dol spet mal bolj nawkuli in šprint v Žablje in domov...

Bem, dans je pej ratalo. V tretje gre rado. In je šlo.
In kam napisat, da sem tejkala? Ne vem. Nejkam je trejba. Sem, alora. :))
Vse tri sledi:
GPS STRAVA 9.5.2020
GPS STRAVA 10.5.2020
GPS STRAVA 16.5.2020



Ni komentarjev:

Objavite komentar