sreda, 14. november 2018

NA BLEGOŠ, UPS, ŠMARNCO...11.11.2018

Med tednom mi vejkarca pravi, naj vstanem ob 6.20. Zdej, ne vem, kako je z drugimi, ma, med vikendom, ko bi pa človk lohk mal več podremal, se pa kar avtomatsko zbudim tam nekje okoli teve ure. Ma, kej se je dogajalo v nedeljo, bwo, ne me prašat,... jast sem se zbudila ob POL DEVETE!!! Halo? To je že pol dneva...:))

Prej kot jast opravim z mojim protokolom, gre okoli seveda še debela ura...med tem časom brskava z mojim vsak po svojem kompu, kam bi se lahko odpravla na napovedan lep dan na vzhodu, kajti pr nas je bil en sam flck...

Greva na Blegoš? Vreme? Sami sončki.
 Greva iz ene druge strani? Okej... kolk piše na Hribih? 3 ure...okej. In se odpraviva.

"O, samo prevegnemo na Razdrtem, pa bo sonce..."
Ma, sonca ni... bem, bejžmo še mal proti LJ....ni sonca... bem, počakmo, da pridemo do Škofje Loke... ni sončka, vse v oblakih. Celo dežek mal pada nekje.
Stric (teta) Garmin nam pravi, da bova na začetku najinega vzpona šele ob poldne.
"Ma, wače, ne veva, kam greva...sonca ni, luči nimava s sabo,... kej nas bo tema dobila, če greva na Blegoš? "

Ni za riskirat... bejžva nazaj in raje na Šmarnco iz ene druge strani... sej sem vidla eno tablo, k je usmerjala pohodnike tja gor.
In res se v Šk. Loki obrneva in greva v Pirniče.
Še nikoli tam! Vse je en bot prvič. Parkirava. Odprem vrata.
Dm, dm, dm, dm, dm ,dm, dm...
"Ma, kej je tle, wače? Tle niso šli še spat, še zmerom nabiva muzika..."
Se približava po poti proti...Club Seven oz. Lipa.
Ojej, bogi narod, domačini...kej to morajo non stop poslušat?
Še na pol poti proti Šmarnci sem poslušala dm, dm, dm, dm...
Ma, zgleda, da nikogar to ne moti, samo mene... ljudi ogromno. Eni gor, eni dol...
Kužkov ogromno. Po poti niti enga kakca. Vse počedeno za njimi. Ne vem pa, v čem je point, da kakec pobereš v vrečko in vrečko odvržeš ob poti? Vsaj 15 vrečk sem vidla... jast sem pa grajana na tekmi za en lonček, za katerga vem, da ga bo redar pobral za mano... Grrrrr....

No, na Šmarnci sem si privoščla "Tonekove" miške, štiri komade sem jih snedla...

malo sva posedela, celo sonček se je prikazal... ljudi res ogromno, znanih TV obrazov, ni šans, da zgrešiš...
Ko sva šla nazaj, se mi je za hip zazdelo, da vidim Natašo, a okoli nje sama mularija? Najbrž sem falila...

Na pol spusta spet malo "muzike" do avta. In bejžva proti domu.

Midva, če se le da, hodiva tankat na merkatorjevo pumpo... da pike dobiva:)) In se ustaviva v Wajdušni. Natankam. Gledam proti krogu, ki je prav tam, takoj pod mostom, krogu, kjer bo potekala tekma 100 ob Mrzli reki.
"Wače, kej ga greva hitro prehodit? Sej veš, da je bla Šmarnca premalo,..."
"Bejžva!"
Iz parkinga do začetka kroga, par 100m,  hodiva, seveda sem vžgala Trackerja, da preverim, če je res 5km:))  In ko prideva na začetek kroga, se JAST spravim v TEK!!!!

Ah, bom enga pretekla...
Ah, bom pa še druzga....
Ah, klinc, se v tretjem sprašujem, ma, sam kdo si je izmislil tek?
In sem že v četrtem. Ojej, zdej so tuki ljudje, pa ja ne boš začela hodit pred njimi? Groza!!! Bem, tečem....
Ja, v petem si pa že tumbam, če sem štiri prežvela, bom pa ja še petega???
In sem ga. Ma, komaj da.:)) Zagotovo mojih prvih 5 km teka v enem šusu letos!
No, danes me za nagrado koleno boli. Kako me ne bo...
PROGA GPS
GPS ŠMARNCA



3 komentarji:

  1. Nisem čisto verjela Mojci, da sem ratala tako slavna, da me zztopka na svojem blogu omenja! Ma, vidim, da je res! Če sem seveda jaz tista Nataša, ki misliš, da si jo videla? Samo sem bila uno nedeljo res na Šmarki, samo ne z mularijo, pač pa s svojo ostarelo psičko. Pa še prav tako kot ti sem od Lipe prišla, ker v Tacnu ni bilo parkinga, in sem tudi jaz porajtala vso tisto mladino in šunder... Hihi, ampak zdaj sem zares važna, ko na tvojem blogu nastopam, da veš!!!

    OdgovoriIzbriši