sobota, 19. maj 2018

GREMO V HRIBE POZDRAVIT TEŠKYJA - 19.5.18

Danes sva se pridružila Andreju Težak Teškyju, ki bo v 33 dneh po Zlatorogovi poti hodil po hribih, z namenom zbrati čimveč denarja za botrstvo.
No, midva nisva šla iz Razdrtega, ampak po UTVV poti.
In sicer je moj gonil bičiklet
 jast pa sem ga lovila pešadijom. 
 Po planoti je kar močno pihala burja, ma, sem se ji upirala z vso silo. 
Do Vojkove koče sva prišla istočasno kot Andrej z ekipo, ki je prišel iz Razdrtega. 

Ljudi je bilo kar veliko. Najprej je bilo na vrsti par igric in glej ga zlomka, sem si priigrala lepo majčko Gremo v hribe. 
Zgolj seveda z veliko sreče je žogica, ki se je katapultirala in jo je bilo treba ulovit, pristala direkt v moji roki. 

Potem so nastopili trije standup komiki, da smo se malo nasmejali. 

Nama se je še malo šlo po svetu, zato sva jo pičila še do Abrama. 
In kaj se je zgodilo??? Jast sem letos prvič tekla. Skoraj celo pot do Abrama! No koment. Magari kot polžek, ma, tek je bil. Seveda me zdej vse boli, ma, kej čmo... 

Pri Abramu pa zasluženi njoki z gobami in dve radlerce.

Potem sem sita kot pujsek spet hotla malo tečt,...ma, ja.... s polhnim vampom laufat,... ne gre. 
In še baterija mi je krepnila na mobitu, tako, da Sporttracker ni več računal, kolk gremo. Pa sva šla bolj na izi dalje. 

Vreme je blo super. Sonček, sonček, sonček. 
Upam, da Andreju uspe zbrati čimveč dinarčkov--papirnatih. Hi hi, je rekel, da je kovance preveč slišat, ko padejo v škatlo. 
In srečno do konca!

1 komentar: