nedelja, 27. maj 2018

15. TEK NA ŠPIČAST VRH- 27.5.2018

 Iz tople, z vlago nabite doline smo se danes odpeljali  v za odtenek bolj dihajoče kraje, v Zadlog, kjer so domačini pripravili že 15. tek na Špičast vrh.


Saj vem, da se bom ponavljala, ampak če je tako, je pač tako. Še enkrat znova smo se vsi udeleženci počutili kot da smo na ohceti. Postreženi iz vseh smeri v vse smeri, da bomo ja domov odšli s polno mero zadovoljstva.
Pri prijavi smo prejeli lepe brisače, v cilju smo bili postreženi s svojo pijačo in čokolado, plus kar je bilo na mizi.
 Na domačiji Pr Bizarjevih pa spet stojnica s sadjem in pijačo ter super domačim sadnim jogurtom. Vsak tekmovalec si je izžrebal praktično nagrado. Za malico odlična pašta.
Čeprav sem se 4 km dolge s 400 metrov višincev tekme udeležila tekmovalno netekmovalno, sem morala na stopničke, kajti v moji kategoriji smo bile samo tri.


Tudi moj je bil po sto letih tretji v kategoriji. Pa ravno danes, ko mu koleno ni pustilo glih ne vem kakega tekaško hitrostnega presežka.

Tako, da sva domov pripeljala kar dva matuca. V naši vitrini jih je sedaj že 11 !

V glavnem vse in še več - SUPER!

In le zakaj bi se branila ob tako dobrih ljudeh in ob vsem tako dobrem spet priti? Se ne bom!
Če bo le zdravje dalo, se vidimo naslednje leto. Na mojem 11-em.

Hvala, dragi domačini, za lepo podeljeno priznanje za 10 vzponov.

Ne vem, če je še kje kaka tekma, kamor sem jast 10 botov tekmovala. Najbrž da ne. Vem pa, da je v Zadlogu tekma, kamor bom še šla.
In ni nas malo, ki letos praznujemo ta deseto:

HVALA !

p.s  In en velik BRAVO vsem otročkom, ki jih ni bilo malo!
FOTO  - z zasilnimi rezultati članov

Ni komentarjev:

Objavite komentar