nedelja, 6. avgust 2017

6. ŠMARSKI TEK, 5.8.2017

Ko sva prišla v Šmarje, je kazalo na termometru 38°celzija.

Jebentiš, bo vroče danes. Ja, bem, sej je tak cejt, al kej? Bomo šli pa mal bolj počasi. Da ne pregorimo. Saj jast grem zarad mojga kolena ( no in še paše mi tako) itak tekmovalno netekmovalno. Bo zihr zadosti počasi, hihi.

Oddava na mizo kalčke in otrobe, se vpiševa, prejmeva za darilo majico.
In že klepetam.... s tem, z onim,... s tretjim.... Ljudje so se nabirali,

 Seveda je bilo za pričakovat upad zaradi vročine. Pa vendar se mi je zdelo, da je v vasi kar zelo živo.
Pol ure pred štartom se odpravim na pot.
Hodim hodim... iz mene teče, brez da b kaj prosila...
Gasilci so se ravnokar pripravili v "bojni" položaj in če ne bi držala aparata v roki, bi zihr naročila hlajenje.


O, kolk bi pašalo.
Hodim, hodim. Po dobrih šestih kilometrih me dohiti Simon. Ga poškljocam in hodim naprej.

Ker nisem stala na mestu, me je aparat bolj malo ubogal, itak in zato je kar nekaj fotk nardil "motnih". In sem jih zmetala kar v smeti.
Ja, Aleš, ne boš verjel.... spet nič. Dej, en bot se ti ustavi, da te aparat lepo prime, dej, prosim lepo, dej...hihi.
No, saj za fotke se ni bat... sta bila oba, tako Stane kot Japelj in še Katja na delu.

Na zadnji okrepčevalnici nas je, kot je bilo obljubljeno, prav zares čakala Beerkinka. Polna isker v ustih sem najprej pograbla en kozarček, iskre pogasila.... vprašala, če imajo tud kaj bolj hladnega, mi da v roko celo stekleničko in v sekundi je ni bilo več... tekočine v njej, mislim.


Seveda je tudi letos tekače na poti spremljal bend.

Bobnar Rok iz Šmarij- torej šmarski Rok je še prej, kot sedel za bobne, poskrbel, da bomo mi, ta tečni, vegetarijanci, namesto klobas dobili sir. Ja, kteri drugi kot Šmarski rok.
Hihi.


Malo pred ciljem počakam na vseh 99 tekačev in kot 100. pridem zadnja skozi cilj.  Vsi srečno, brez kakih vročinskih slabosti. Lepo.

Mize so spet šibile pod težo slaščic in sadja, da človk kar ne ve, kaj bi...


V bazenu je bilo kar živo.

Ob glasbi, hrani in pijači smo tik tak pričakali žrebanje par nagrad. Izžrebali so srečnega dobitnika pršuta, ki se je teka sploh prvič udeležil, a se ga bo zdaj zihr še...



In nestrpno smo čakali na glavno atrakcijo večera.

In res, po podelitvi sta ob drogu zaplesali dve dami. Vsaka čast.
Morda izgleda enostavno, a ni. Prekleto garanja je treba za to...

 Posnela sem njuno predstavo:
PLES OB DROGU

Po koncu vsega se seveda večini ni kaj preveč mudilo domov, lepo smo še kramljali in se odžejali z gratis pivom.

In ko se je zmračilo, smo dočakali tudi našo tekačico, ki je na Bevkovem vrhu obljubila, da se preizkusi na drogu. In se je. Bravo, Tina.

In tudi Klavdiju je ratala ena čist fejst figura:

No, ja, res se nam ni mudilo domov... in smo še kramljali... in še... Danilo Pudgarjev si je omislil tudi tekmovanje v "pravokotnem čakanju na avtobus". Kdo zdrži več časa v pravokotnem počepu, naslonjen na steno. Morda dobim od koga kako fotko, da jo prilimam gor,...

Evo, sem jo dobila po MMS-u: Hvala pa, ne vem komu? ( aha, sem  že zvedla:))

Za pet minut čepenja naj bi bili že super dobri... In smo se šli... ne vem, enih šest nas je bilo.... In kdo je zmagal?
Le kje imam skrite jast te mišice? Zakaj za videt ni prav nikjer nič... zgolj ovenelo omelo, hihi. No, ma sem zmagala. Zdržala sem celih pet minut.  No, če že brzina ni moja vrlina... Vsaj nekaj.

Ura je že odbila v nov dan...in počasi se je bilo treba odpravit domov.
Ko sva se vračala proti domu, je bilo v Šmarjah kar luštno, še kar frišno. Ko pa sva prišla domov, je temperatura kazala ob enih poniči "samo" 31°.  No, če uni tam gori tako hoče...


Čestitke vsem tekačem.
Hvala organizatorjem, vaščanom Šmarij, za še eno od srca dano prireditev. Se vidimo naslednje leto.
ALBUM
Ajde, pa še mojo pesmico prilimam, k sem jo na TF objavla... Ja, sej vem, uni, k točno slovenščino učiste, da ni prav po regulah, ma, sej tud jast nisem :))

Joj, joj, Tonek, Tonek,
zakaj nisi prišel? :shock: 

Povem ti, za šinfat
ne bi čist`  nič imel. :bum: 

Lahko bi,
če bi mogu,
zaplesal tud` na drogu. :lol: 

Bi za normalno štartnino 
se imel na progi
čisto fino.

Saj gasilci za vročino
imeli so odprto špino.

Se že na progi lohk bi frišal,
al pa v cilju skočil bi v bazen,
da otroke bi utišal. :wink: 

In če med tekom se ti ne bi mudilo,
pa bi pivičko se t` pilo,
bi na šanku se ustavil,
Beerkinko vase na eks spravil. :beer: 

In potem ti bolj veselo 
vse do cilja bi letelo. :juhuhu: 
In tudi muzika ti bi igrala,
lohk kaka mlada s tabo zaplesala. :) 

Bi se v cilju s pecivom mastil, 
se sadja najedel,
pijače napil.

Pol bi še klobase dobil.
In čakal na ples,
se malo sprostil. :piti: 

In ko ples bi se ob drogu izvajal,
lahko spet s pivom bi se ohlajal. :shock: 

Morda bi pa še sreča te ulovila,
pršut bi zadel, 
da b` ga ženka dobila. :laola 

In vem, da z veseljem te bi 
še kdaj kam spustila. :D 

Ker te pa danes ni bilo,
je vse to v druge roke odšlo. :-- 

A že danes lahko si v koledar napišeš,
da drugo leto se v Šmarjah pa zihr narišeš.

Ja, ja, tako nam je danes luštno bilo,
kot bi za kraško ohcet šlo.

No, res je, bilo nam je malo prevroče, 
a, kaj čmo, 
če uni tam zgoraj 
glih zdaj tako hoče... :roll:





1 komentar:

  1. Ma, bravo, prava pesnica!!!
    Pačestitke za zmago v pravokotnem.. kaj že? Čakanju na bus? Ma, zmaga je zmaga :)

    OdgovoriIzbriši