nedelja, 1. januar 2017

INVENTURA 2016

Za konec leta se spodobi opravit eno inventuro. Da se ugotovi, kakšno je kaj  bilo poslovanje v preteklem letu, če je kaj manjka ali pa viška...
No, pa dajmo.
Pri meni se pozna, da smo se konec lanskega leta preselili v Dobravlje. Kjer imam sedaj do mojega novga srčnega ( ki ga poskušam, če se le da, osvojiti skoraj vsak dan, al pa kakšen bot tudi dva bota na dan)  kar dve tretjini dolžine več, kot sem imela prej do mojga ex srčnega:). Je dolga okroglih 10km, ima pa okrog 60m manj višincev.
Tako sem letos vrh Školja osvojila 317 botov in seveda prav toliko botov tudi zmagala!

 Včasih malo hitreje, včasih malo počasneje, včasih na izi, včasih na grizi.  A, zmagala sem. Vsakič!

 Ko so na TF, kjer sem letos aktivna že okroglih 10 let, zbirali nov slogan, sem sama predlagala: Vsak je svoje zmage tekač
Tako vsaj mislim tudi danes.
Ti si ti, jast pa jast.

V kuhinji imamo okno, skozi katerega lahko med drugim opazujem kompletno Nanoško planoto. Zjutraj mi sonček pokuka iznad nje,


popoldan  se sonček razleze po vsej, ko pa jo (sicer redko) sneg prekrije, je še lepša.

In noge kar zasrbijo, da bi se najraje vsak dan obul v covate in se odpravil tja. In vedenje, da v par urah premagaš celotno razdaljo tja in nazaj, ko pa skozi okno gledajoč misliš, da je stvar neskončna? O, kako lepo.
Pa sem se  tudi letos, poleg seveda najinih kar pogostih pohodov v tisti smeri, v maju udeležila 25km UTVV.
S tremi urami in 41 minutami sem bila v cilju kot 37. ženska od 81.ih. Z rezultatom sem zelo zadovoljna.  Predvsem zato, ker sem na vseh preostalih gorskih tekmah, ki se jih udeležujem, vedno na repu.
In zares ponosna sem  na to, da ko skozi okno vidim na Gradišče - štart in vidim tam zelooo daleč anteno ob Vojkovi koči in vidim, da to neskončno razdaljo lahko premagam v dveh urah ? Joj, kako lepi občutki.

Čakte, zdej mal gledam.... :)) skozi okno.

Ola, sem nazaj.... bejžmo k inventuri.

Tekem sem se v letu 2016 udeležila 18, vse so bile gorske:

- 14 tekem je iz  lige PGT
Od teh sem ob današnjem pregledu ugotovila, da sem se netekmovalno udeležila le treh tekem. Pa sem imela občutek, da jih je več. Se mi pa ta možnost v ligi PGT zelo dopade. Plačaš, štartaš, v cilju te zapišejo na zadnje mesto, dajo ti eno točko za udeležbo in lahko greš čisto po svoje, nobena sekunda ni strateškega pomena, nihče te ne lovi, ti nikogar ne loviš pa si vseeno zmagal! Seveda kdo poreče, da grem lahko tako tudi sama, brez plačila, a sama si mislim,.... no, pač nekaj si mislim. :)
Pogoj udeležbe v PGT ligi sem izpolnila tretjič in si tako prislužila zares ( vsaj meni) lepo jakno. Ki jo ponosno nosim.

- 25 km UTVV

- Tek po 511 stopnicah Nabrežina

- Tek do Češke koče in

 - 8 ur  ultra šihta na Planini

Zadnje tri "destinacije" so bile pri meni na sporedu prvič.

Kar se tiče mojih osvojenih dvatisočakov,... norma naj bi bila vsaj en na leto. Pa so letos znesli celo štirje. Begunjščica, Viševnik, Krn in Triglav, a je bil cilj zaradi slabega vremena na koncu Kredarica. (Hihi, se bi morala bolj Mirkota1 držat, on jih zmaže po deset na dan!)

No, to bi bilo to, kar je bolj omembe vredno.
Kot že rečeno, sva kar nekajkrat zmazala Nanos, tudi na Čaven in Kucelj se odpraviva kar bajdwej, pa na Golake, kar nekaj botov na Slavnik,  aja, pa peš sem šla na Sveto Goro, aja, pa mal spoznavanja Vipavskih Brd,...pa.... pa....pa... in tako pridemo skozi celotno leto, ko se številka ustavi pri 4165 prehojenih kilometrih.

V TEKAŠKI DNEVNIK  sem se vpisala leta 2008. Vseh devet let si pridno vpisujem vse moje pohode in tekmovanja. Kolesarjenje in teke tudi, a jih je bolj malo. Nič, bi rekla sama. Sploh teč ne maram.
Raje zelo hitro hodim tri dni, kot pa tečem pol ure. Ne vem zakaj sicer, a enostavno, tek mi ne gre. Amen.
Rekordno leto po prehojenih kilometrih sem do letos imela 2012. Takrat sem jih zmazala 3676. Letos skoraj 500 več.

Višincev znese vse skupaj za 152.9 km.

Delovnega časa pa za vse skupaj  855 ur.

Morda bi bilo v inventuri za omenit še, da me je letos dohitel Abraham.

 Sedaj sva v dveh in tudi gre.
No, je pa tu pa tam  pa tam pa tu  kak znakec, ki nekaj nakazuje, da se tudi jast staram... :)
Pa sem si kupila v reklamah s 100 % zagotovljenim uspehom  zelo dobro kremo proti gubam! Se mažem z njo vsak dan. Sem že skori celo ponucala, pa ne vem, zakaj gube ne izginejo???
Hihi, bom morala kremo reklamirat... :)) Le kam sem spravla račun? Ojej, tudi spomin gre nekam... :)

Želje za prihajajoče leto? Zdravje v prvi vrsti, potem bom najbrž sodelovala četrtič v PGT ligi ( rada bi dala skozi vse netekmovalno), pa kakšen nov podvig, ki ga še nimam v nogah, čimveč lepega vremena za obisk gora.
Najbrž ( seveda) sem odvisnica. Od hoje. Od prečudovitih filingov na vrhu gora. Od sreče v naravi, od sreče ob spoznavanju novih ljudi.
Od tega pa prav zares ne rabim ozdravitve!
Prosim, pustite me v tej omami!






3 komentarji:

  1. Najlepša omama na svetu!
    ZZtopka, bravo, bravo in hvala, ker si! Zaradi takih ljudi je svet lepši!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

      Izbriši
  2. Mislim, da v inventuri manjkajo (vsaj še) navijaški podvigi! Za Durnik lahko garantiram, da si porabila več energije kot jaz! :-) Komaj čakam novih srečanj! Objem!

    OdgovoriIzbriši