torek, 7. junij 2016

21. TEK NA RATITOVEC, 5.6.2016

Začnemo z vremenom. Vremenarji so ustrlili mimo. (skoraj) No, saj jast niti nisem dosti gledala, ampak po branju v postih sodeč, naj bi blo na dan teka samo deževje. Szi strelami!  Pa jih ni bilo. Smo imeli vreme prelepo za čas tekme.    
V Železnike sva prišla že dovolj zgodaj, se mi zdi, ob osmih. Prijava, prevzem številke in nagrade- super ruzaka,( glih za na bicikel - za mojga ZZ) pozdravi z znanci, malo klepeta, bla, bla, bla in že sem se morala odpravit z avtom do Prtovča, kjer sem sama štartala lumpi varianto. 

Večer prej sem prejela klic po telefonu s prošnjo, če bi lahko bila v ekipi z bejbami iz Baške Grape. Ja, bog ne daj rečt, da ne! Rečt ne Graparkam? Sem kar privolila, čeprav sploh niti nisem točno vedla, za kaj se gre. 
Bem, in se dobimo ekipca GM4O v Prtovču na štartu. Da bom lahko še malo bolj ponosna, je poleg Tine v ekipi tudi ( ojej, ne me zdej za besedo) Britanka Bev. ( Al Francozinja  ) Ki pa živi v Baški Grapi od leta 2012. Tako, mednarodna ekipa, tolk, da veste. 
Na štartu poleg treh mladink še večina Graparjev in pa seveda Velenjčanov, s Stanetom na čelu. 
Drgači, pa hude gužve glih ni blo. Kar pomeni, da že vem, da bom zadnja. 
Štart in po začetnem klančku takoj vratolomen spust, ki pa je trajal bolj mal cajta. Malo previdnosti niti ni škodilo, saj poškodvat se že na štartu se pa ne spodobi.  
In tako res jast lepo že od samega začetka zakraljujem na repu druščine. Super. Sem šla svoj hod lepo po svoje  , saj me ni nihče lovil.  
Ne vem, kako drugim, ampak meni niso bili tile klančki nič kaj prehudi. Sem dihala, ne da ne, ampak prav za vse ubit pa tudi ne. No, je pa res, da nisem tekla, sem le hodila.  
Pred zadnjim kilometrom sem šla celo mimo ene mladinke. ( Joj, najraje bi se kar ustavila in ji rekla, naj dela krajše korake, pr mej duš, da sem jih jast nardila pet, ona enga. No, sem ji pa v cilju povedala  Škoda, ker jo je ravno to "zdelalo" )

Pole sem dočakala še foto Staneta, 


kar je pomenilo, da bo kmalu konc in res, oštja, glih udejlala sem se in je že fertik muzike.  



Moj čas 47:27. 
Po težkih izračunih  sem doma računala na 50 minut, pa je šlo še bolje. Super! 
Moje bejbe iz ekipe so prišle pa tudi tik pred mano v cilj.  

Še izdihala se nisem dobro, pride iz ta srednje proge v cilj kot prva absolutno!!! naša Ana!  Bravo, Ana! Moram posebej pohvalit, saj zastopiste, žlahta, pa to, da ne bo zamer.  
                                                     naša Ana
Na vrhu se malo odpočijem, popijem, se oblečem in že prižgem na ON glasilke. In sem navijala, mislim, da do konca vseh tekmovalcev. 


Sem pa( ma, ne okol govort, ker me že mal emšo daje) pozabila v avtu aparat, tako, da danes nič fotk. Niti slabih ne  )

No, pole sem se odpravila nazaj v Prtovč, kjer me je moj že čakal, da se zapeljemo v Železnike. Ker sem imela spet s sabo en škaf češenj, sem jih kar tam vsem, ki so bili okoli parkinga, malo porazdelila. 

No, in da ne bojo rekli, da vremenarji vse zamočijo  , se je pa na začetku podelitve medalj najboljšim le moralo malo vsut.A le za kratek čas. Potem se je podelitev lepo nadaljevala naprej v čisto lepem vremenu. 
Podelitvi sta bili dve, saj je bilo treba razdeliti tudi medalje za državno prvenstvo. In še za veterane.
In tudi za ekipe:
               

                   Zmagovalna ekipca (edina) - Beverley  Layzell, Tina Šorli  in jast                                                        
Po dobrem pasulju in dobri  smo se še malo poveselili lepih dosežkov, osebnih zmag . 
Na koncu tekaškega praznika je Brane predal zastavo Pušeljca Jožkotu, saj je na vrsti Baška Grapa za osvojitev tretje cvetke.

           Brane Cenčič je predal zastavo Pušeljca Jožkotu Dakskoblerju                 


Čestitke vsem tekačem. In seveda čestitke tudi organizatorjem. Hvala za lep dan.  

In že smo z mislimi v prelepi Baški Grapi.

P.S. Venclja pa nisem videla 

REZULTATI

FOTO JAPELJ ZA LT

FOTO STANE ZA LT

2 komentarja:

  1. Aha,mičkani koraki!
    Hvala za nasvet!
    Pa čestitke, seveda, ti si prava BABA!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, Mojčka, hvala. Jej, ko bi bla sam baba,.... ma, sem baba in pol,... po kilaži.. :) Bo treba manj žret. Ma, če je pa tolk vse fino. Mhm, evo, moram takoj po grižljaj... papa. :)

      Izbriši