ponedeljek, 28. september 2015

15. VZPON NA HLEVIŠE, 26.9.2015

Pridemo v Idrijo jast, wače in hči,  parkiramo, tekači in kolesarji se že pripravljajo na vzpon, spišemo vse tri prijavnice, naštimam 24 evrov in grem k prijavam.
 "Gospa, tri krat 12 je 36. Še 12 evrov morate dati."
" V pravilih za PGT 2015 je lepo napisano, da je družinam omogočen družinski popust, kjer plačata dva, ostali pa imajo brezplačno. " Skušam dopovedati. Nič.
" Gospa, mi ne vemo o tem nič, nikjer nismo brali tega, tako, da morate dati še 12. "
Grrrr.
"Kje pa imate glavnega?"
" Ja, ne vemo, tam nekje..."
Alora, se spravim iskat ta glavnega, ki ga pa danes ni bilo in ga je nadomeščal eden, ki pa ni vedel o popustu nič, a je rekel, če je tako, je pač tako in naj plačamo samo za dva.
Pridemo do mize, "šefe" reče, da plačamo za dva.

Pa pride od nekje dama, ki ostale punce na prijavah informira, da smo mi tisti, ki vsako leto težimo, saj nas že pozna.???
Ja, gospa, če nas poznate, pravil pa ne, bi blo fesjt, da se usedete vse skupaj in ob kavici spotoma preberete pravila, kjer piše, kar piše pa ne bi bilo tega naslednje leto treba?
Uf, mi zavre kri.  Res mi.

No, bejžmo na tek.
Ob desetih in deset se zapodimo v hrib in kaj kmalu pridemo v kar nekaj časa trajajočo blatno kopel. Ker nas je Mirko že, ko si je ogledoval progo, opozoril na blato, sem seveda zelo pazila, da se slučajno preveč ne umažem in moram reči, da mi je kar uspelo. Sem prišla v cilj kar čista.
Prve tri, štiri kilometre se sicer kar nisem mogla upalit kot se zagre. Šele po četrtem se mi je motor prav segrel, da sem lahko lepo maširala.
V cilj sem prišla skoraj dve minuti bolje kot lani.



V cilju je bil na voljo le čaj, na uno prozorno (nas je bilo kar nekaJ, ki smo to pogrešali) so pozabili.

O kakem sadju ali sladkem ne duha ne sluha.

 Pašte za vegetarijance ni bilo, oz. je bila zgolj gola pašta, dokler je ni zmanjkalo.
Ko je pašte zmanjkalo, so se spomnili, da pa le imajo v koči spravljeno še eno gajbo jabolk. Pa sem si vzela dve. Ki sta bili zares dobri.

No, rezultati so bili kolikor toliko hitro, a čakanje na razglasitev pa tumač predolga??? Si kar predstavljam našga foto Staneta, kako je bentil.... Sploh, ker nas je letos kar zeblo. ( lani pa je bil super sončen dan)

Po razglasitvi je sledilo še žrebanje praktičnih nagrad, kjer se je družina Čufer lahko, smrk, le obrisala pod nosom. Smo srečni v ljubezni.

Ja, kaj bi pa še radi za 24 evrov? Drugič doma ostante! O, ne.
Idrija, se vseeno vidimo naslednje leto.

REZULTATI


FOTO LT


Ni komentarjev:

Objavite komentar