nedelja, 5. julij 2015

TEK PO ŠENTVIŠKI PLANOTI, 5.7.2015

Danes se nas je pol stotnije v hudi vročini podilo po Šentviški planoti. 

Zares vročih 8 km proge je najhitreje premagal Uroš Vodopivec, pri damah pa Marta Šorli. 

Imeli smo tudi neprijeten dogodek, ko se je en tekač zgrudil v cilju, in ga ni bilo moč spravit k sebi, dokler ga organizator ni odpeljal na infuzijo v Tolmin. Pa smo pred podelitvijo le dobili lepo novico, da bo z njim vse v redu. :clap: :clap: :clap: 

Aja, pa še enga smo imeli, no ni bil tolk hud, le skrbelo nas je, le kje se potepa Valentinčič, ko pa so ga na vrhu ta strmega fotkali. In ko naj bi imel le še spust do cilja, je on narobe zastopil redarja, ki mu je rekel, naj gre naravnost in je šel... le da pikič bolj desno v še en krog... :D :shock:

Bog ne daj, če ni bilo toliko okrepčevalnic, saj niti ne vem, koliko, a dosti, kajti v nasprotnem bi tudi mene kap švrknila.


 Posebno še, ko se ti po 7 km že malo fencla v glavi, pred tabo pa je še navpičen klanec, sicer kratek, a zares navpičen, tak, ki te poišče.... :mrgreen: 




Moj čas je bil v primerjavi z lanskim neverjetno boljši, kar za 5 minut. Niht fršten. :shock: 
In se moram pohvalit, itak, da sem spet stala na štengcah za tretje mesto. :-- ma, sam, kol sem jast fajn... :lol: ( to, da smo bile samo tri, me uopšte ne briga... 8) )




No, po končani prireditvi sva se odpeljala pa v dolinco, na Slap ob Idrijci, kjer smo si na lepo urejenem vaškem kopališču v prijetno hladni Idrijci hladili noge.... in grla... in noge.... in grla. In grla. :lol: 

Zdaj... gori sem rekla, da pa drugo leto me ne vidijo v taki vročini, niti, če mi plačajo, ne.... sam, zdej k sem doma... pod klimco... no, saj ni blo tolk hudo. :D 
Drugo leto pa spet.
Čestitke vsem. :laola 


REZULTATI
foto last LT

Ni komentarjev:

Objavite komentar