ponedeljek, 2. marec 2015

ČEZ KONJA K ABRAMU - L.KOČA VOJKOVO -KORITA

V soboto sva jo mahnila malo drugače kot ponavadi do Abrama.
Pravzaprav sem jast cel cajt mislila, da ker v razpisu za Trail Vipava  - lumpi varianta, piše, da ko se gre mimo Sv. Miklava, da sledi strm vzpon, da se bo gvišno šlo čez Konja. In da bejžmo mal to potrenirat.
Ja, pole pa, ko sem domov prišla in celo pogledala na Google map od traila traso, sem vidla vse kaj druzga...

No, saj ni važno, konec koncev sem šla do zdaj le enkrat čez Konja in takrat vem, da sem ga klela v dno duše. Pa da vidimo, če bo šlo danes kaj lažje...


Parkirala sva pri koritih in namesto k lovski koči Vojkovo nazaj proti Gradišču približno 500m. In že je tu oznaka, ki vodi čez Konja k Abramu.
Zagrizeva v hrib in gre, šiba. Fajn. Je pa vzpon kar zares strm.

Sicer je sijalo sončece, ma tudi burja je  brila in bolj kot ne me je zeblo.

Po slabe pol urce vklopljenih škrg prideva na vrh.



Ker piha močan veter, jo prav hitro mahneva dalje.
Po poti od Konja naprej do Abrama sva imela kar precej snega. Kjer je bil sneg stopljen, pa čisto blato.
Zato tudi brzine v koraku ni bilo kaj posebne.

Pri Abramu se malo okrepčava...

Pa pejmo naprej. Spustila sva se po ta dolgi do lovske koče Vojkovo.

Tam so planinci pridno pripravljali vse za naslednji dan, ko je potekal Pohod po Vojkovih poteh.

Znanec me vpraša, kje sva bila. Pa razložim in hitro me vpraša, če sva morda srečala medota, ker naj bi bil nekje v bližini. Hja, tega nisva vidla. K sreči.

Sva pa vidla unga, ki je v kletki.


Še spust nazaj do korit in že je konec luštnega. GPS nama je, dokler ni zmanjkalo baterije (itak), nameril slabih 10 km.
GARMIN-ČEZ KONJA K ABRAMU

Lepo je bilo. Itak!


Ni komentarjev:

Objavite komentar