ponedeljek, 16. junij 2014

VRTIČKANJE II.

Moj vrt pa dela kot za stavo. Seveda, veliko pomeni, da je sproti zalit od matere narave.
A tudi sama sem veliko v njem. Motika dela, rahlja, ruva plevele, ...
Pajo, če bereš, ti najbrž že plodove čilija pobiraš, a danes se končno lahko pohvalim, da bojo celo štiri una semena, ki so mi tri mesece zgolj čmela, ratala.
Od tvojih sadikc pa mi je prvi plod pognal tabasco.


Zaenkrat kaže, da bojo vse tvoje sadike uspele.

Fižol je visok že blizu tri metre. 


Bučk imam ogromno. 


Danes smo pobrali zelje, ker so ga začeli polži mljaskat. 


Čebula je kapitalna... 



Paradajz lepo debeli.

Kumare. Sem kupila različne sadike. Ma, ene so dolge... Še daljše kot iz Hoferja...hehe. In okusne. Njami.

 In da ne pozabim na super okusno rdečo peso in korenje....mhmhm, kar sline se mi cedijo.

No, tako izgleda moj vrtiček. Seveda sem ponosna nanj. Še toliko bolj, ker  besede vrtičkanje nisem poznala, dokler nisem rekla usodnega DA.

Važička!!!

1 komentar:

  1. Zelo vesel ko se mi kdo oglasi in je vesel ko vidi kako mu rastlinice lepo rastejo. Če rečem, da si pridna kot mravlja bo premalo a ne? Držita se.

    OdgovoriIzbriši