četrtek, 3. september 2020

DOPUST - POHOD ZA DUŠO 3.9.2020

 Na prvi dan dopusta sem si privoščila pohod za dušo... Šla sem mal bolj naokoli na mojga:)) 



Najprej k Sv. Martinu, kjer me vsakič čakajo čudoviti razgledi na






našo lepo dolinco...., 

od tam sem zavila proti Braniku...in seveda spet dva bota zabluzila... Sej, če ne bi enkrat že...in to prav po isti. Grwoza...

No, sej, cajt sem imela... za pijačo in jedačo imam logistiko zrihtano. Robidnic, kolkor hočeš in sem pa tja mal kako jagodo grozdja...buh mi odpusti. 




V Braniku sem šla pole mal po glavni cesti proti Branici in še v Zavino, mimo lokvanjev, še kilometrčk naprej



kjer sem ob ogromni zidani škarpi zavila končno proti mojmu Školju. 

No, z njega domov pa pot že poznam:)) 

Dvajset kilometrčkov v slabih štirih urcah za dušo je prav pašalo.

GPS STRAVA

Ni komentarjev:

Objavite komentar