nedelja, 10. marec 2019

PREDMEJA -ČAVEN-KUCELJ-ČAVEN-PREDMEJA - ZIMSKI VZPON-10.3.2019

Če sem celo zimo hodila na Čaven v prelepem spomladanskem vremenu ( no, na dan kulture je že bla zima, ma, vreme lepo, sončno:)), sem šla danes, ko na vrtovih že gledamo, kako nam raste nova zelenjava, na pravi zimski vzpon na Čaven.



Ma, je blo vseglih fejst...se je dalo dihat ledeni sveži zrak:))

Sem si malo merila z mojo Stravo... in res ne vem...
Gor grem ko strela, s hojo, seveda:))...in nucam do Čavna 39 minut.... pole grem tudi dol ko strela :)) , pazi to, vmes tudi tečem....in nucam za dol skor glih tolk ko za gor???
Kej sem za gor prehitra in za dol prepočasna? Al obratno? ...
Ne, ne, glih tako, mal se hecam... sam...ma, res...
PREDMEJA-ČAVEN GPS 
RELIVE
ČAVEN-PREDMEJA GPS

No, ker je do Čavna res mal premalo, sva jo na hitrco ucrvla še do Kuclja v čisto Sibirijo na severni strani in Kalifornijo na južni:))

ČAVEN-KUCELJ-ČAVEN GPS 

RELIVE
Ko sva se vrnila k Zdravkotu do koče, sva noter "slučajno" :)) naletela na Aleša, k je do Čavna prikolesaril in.... bla, bla, bla, cajt je tekel in nič rekel.

Aja, se pa moram seveda pohvalit, da sem tudi letos pridružena akciji 40 dni brez alkota (pravzaprav 46) in da je tudi tako čisto fajn (... sam, en glaž terančka pa vseeno paše,...ko nisem na postu, seveda:))
In seveda sem v koči pila samo čaj.... magari.... sem bla na wc-ju večkrat, kot če bi popila ne vem kolk hmeljskega napitka:))

Za dol pa...nič novga....vse po starem....
      Kej slučajno vidiste kje mojga? Ma, kje.... on je že full naprej...

Ta Čaven in Kucelj se mi zdita vedno bolj položna....:)) Včasih, se spomnim, sem komajda prisopihala do vrha... a, zdaj ju premagam čist lepo, na izi... brez da škrge užigam:))
 Da bi zamenjala z mojim srčnim? Ah, ne, ne, bi bla sveglih mal prehuda za vsak dan... ta moj srčni pa je čist lepo dosegljiv...tudi vsak dan.
Srčni, sej pridem jutre do tebe:))

Ni komentarjev:

Objavite komentar