nedelja, 24. februar 2019

6. GORSKI TEK NA SABOTIN, 24.2.2019

Ola, ta blog pišem predvsem zaradi tega:
Miha nam je po zaključku teka na vrhu Sabotina, ko smo se tazadnji odločili za spust v dolino ( tevi tazadnji smo jast, moj in seveda Danilo.... (zdej, uni, ki že veste, veste, da se vsako leto nekako na poti dol zgubimo, ma, letos sem rekla, da bom jast vodička .... in pazi.... uspešna !!!....:)) rekel, ko sem rekla, da gremo šparglje nabirat,  da če slučajno dobimo enga samga, da imamo vsi trije drugo leto gratis štartnino!!!!
Hahahha, ne enga, deset sem jih najdla, Miha!!!

Dejmo ovekovečit zadevo:

Kar loti se u šparovčk dajat, Miha:))

No, zdej pa na začetek....
Po kar nekaj časa pozdravi in objemi  z vsemi, malo klepeta in hitro bo treba na pot, da me Zarnikov, ki se tega teka zelo rad in tudi redno udeležuje, ne prehiti že v dolini:))


Dan super, sicer mrzel, ma ko se enkrat zagrize v hrib,...sej veste, da zakurijo, naj bo še ne vem kako hladno.... :))

Bilo je okoli 80 tekačev, navijala sem do zadnjega  in prav vsi si zaslužijo en velik aplavz.

Zmagal je seveda Sebastjan, za ovratnik mu je hitro dihal Elis in kot tretji Marko.
Pri damah se je najbolj potrudila Varineja, tudi njej je za ovratnik dihala legenda Mihaela in s tretjim mestom zelo lepo presenetila štirikrat mlajša od Mihaele -  Gaja. Bravo!

Na vrhu nam je sonček zelo lepo stregel in zato smo uživali do konca...

Zelo sem se razveselila Boruta, da sem ga videla.

Aja, pa še legenda Peter je tudi prišel s svojo Irenco,....
sam, dejte vi zdej meni povedat..... kej, če Pero ne bi imel facola na glavi,.... ne bi lohk rekli, da je kar Toni Pero???
 Hehe. Mal se mormo pohecat....

Al pa te dve bejbe... kej ne bi rekli da sta sestri?
       S še eno legendo - Renatotom- se pa še nisem fotkala :)

No, bem, bodi dovolj.... lepo je bilo. Kot vedno!
Se vidimo naslednje leto v prvi bojni liniji:)) Vseh vas prehitim:)))
Kaj delajo šparglji:))
Album z zasilnimi rezultati:
ALBUM
In še...k imam polhno cajta :)), se lohk ukvarjam s tabelcami... in tuki je tabela za vseh šest vzponov na Sabotin z vsemi rezultati in poimensko: SABOTIN SKUPNO

Ni komentarjev:

Objavite komentar