ponedeljek, 31. december 2018

INVENTURA 2018

Ne vem zakaj ta leta tako hitro tečejo...
Se mi zdi, kot da sem par dni nazaj pisala inventuro za 2017, pa jo moram že za 2018...Halo???
Ma, ne sekunde, ko držim plank... se pa vlečejo ko jara kača...in kako rata pole tko hitro leto okoli? :))

No, pa dejmo.

Seveda se moj seštevek vseh vzponov na mojga srčnega najbolj obrestuje. Na vrhu Školja sem stala in se v bukvo podpisala 334 botov.


Tekem se nisem glih kaj preveč uradno udeleževala, sem sicer bla skori na vsaki poleg, a netekmovalno netekmovalno( torej brez prijave).
S prijavo in plačilom štartnine in rezerviranim zadnjim mestom :)) - torej tekmovalno netekmovalno,  sem se udeležila 5 tekem, vse v PGT ligi.
Čisto zares, torej tekmovalno tekmovalno ( da  sem sem pa tja tudi škrge upalila) pa sem se udeležila le treh. In na vseh treh sem bila prvič.
Prvič sem se udeležila Šurkovega teka na Ključ,
 X teka skozi jamo Dimnice in pa
Traila treh vrhov - lumpi varianto.
Vsi trije zelo lepo organizirani.
In na vseh treh sem stala na štengcah. Kategorija 50+, seveda...:))



Za moje gorske dvatisočake sem skoraj že obupala, da se letos ne bo zgodil nobeden...
Vedno je nekaj bilo vmes. Al služba, al tekme, enkrat žile, enkrat koleno, al slabo vreme, pa nevarnost neviht ( teh se še posebej bojim, grrrr) in tako se je zgodil moj prvi dvatisočak letos šele konec avgusta, ko sem prvič stala na Velikem vrhu ( 2088m).

 In ker je pole vreme le reklo: " Bem, mati, bejži še na enga....", sem čez dva dni dosegla še ( tudi prvič v življenju) Vrtačo (2180m).
In čez dva meseca v prekrasnem jesenskem dnevu še Storžič(2132m) in čez teden dni še klasični Krn (2244m).
Torej letos štirje....dva prvič v lajfu.



V rubriko prvič v življenju spada še...
pohod Poživimo mesti -VIVICITTA,
pohod po poteh naših non - PEŠ V TRST,  pohod iz Kamnika na VELIKO PLANINO, pa pohod na Slavnik iz Prešnice in včeraj iz Skadanščine ( pozabla mobi doma na mizi...ni dokazov:)), prvič tudi na Kucelj in Čaven iz Vrtovina ( ta je bil pa čista je...), morda sem še kjerga pozabla...?


Seveda so tu še klasični pohodi na Čaven, Golake, Nanos, Sabotin, Slavnik, pa po celi obali, pa šetnje okoli moje vasi, kjer poti res ne zmanjka.....

In tako se mi seštevek vseh kilometrov mojega pohodništva ustavi pri 4308 km.
Kar je rekord, odkar si vodim Tekaški dnevnik.
Ta je izračunal tudi, da sem za vse skupi ponucala 906 ur in šla v višino za 167,74 km.

Zadosti za letos!

Se vidimo v naslednjem. Srečno vsem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar