nedelja, 18. marec 2018

KJE SVA BILA DANES? ZELO TEŽKO VPRAŠANJE:))

Zjutraj sem šibala na mojga. Mi je šlo ko strela. No, le ta zadnji košček, ko sem bla v hribu na živi ilovici,... tam je druga štorja:)

Po kosilu sva rekla, da proti morju ne greva, ker preveč piha, ale, pa pejva na zahod.

Kam le, kam?

Kamor se voda hitro izteče in so kamni tik tak suhi...

Najprej čez reko..

proti severni, ta strmi in tekmovalni
Do tu je iz parkinga točno 2 km.

Nasproti čez reko stoji na vrhu hriba cerkev, kamor bi v bistvu morala jast danes biti, ker je bil pohod iz Ajdovščine do tja, pa sem zadevo skenslala zarad blatnih poti, ki jih v 35 km ne bi zmanjkalo.


 Do prve klopce sem od vhoda v goro nucala 19 minut.


Dren cveti.


Po klopci je treba počasi škrge prižgat in dihat nanje do šteng, ki pa so, začuda, na tekmi čist drgačne, kot dames... :)) Danes sploh niso ble strme:)


Rov je bil danes zaprt. Je pa odprt za tekmovalce na dan tekme.


Na vrhu prekrasen razgled na ..... ?

V koči en čajček in nazaj po drugi, italijanski strani, kjer sva nabrala špargjlev za dobro frtaljo.

LE KJE SVA DANES BILA?  :))

GPS

2 komentarja:

  1. Dej neeeee, so že šparglji?! Jaz na Krasu včeraj nisem niti enega videla :(

    OdgovoriIzbriši
  2. O, so, so... 12. februarja mi je moj prvega prinesel.... sam, on, hudirja, ga takoj zagleda,... meni mora plesat, da ga vidim... No, ma ti ta prvi stojijo navpično in ga tudi še kar lepo zagledam... pole, k se mal zvije...pole je en cajt bolj problem, pole pa kot velik itak že ven iz grma skače:))

    OdgovoriIzbriši