sobota, 31. december 2011

INVENTURA 2011

Bem, bom še jast napisala , napisala , kaj je blo 2011.
Čeprav sem se lani udeležila zelo malo tekem in se mi je zdelo, da skorajda nikjer nisem bila, je vseeno naneslo:

POHOD: 3613, 5 km ( od tega vsaj 1400 km le u luft, proti nebu :D )

TEK: 117,7 km

KOLO: 148,6 km

PLAVANJE: 1 km

KEGLJANJE TRENINGI IN TEKME: 90 ur

TEKME: 13 komadov, od tega 7 v hitri hoji in 6 gorskih tekem ( GM4O je sevejde najbelj important)

REKORDI V HITRI HOJI( he, he, če ni nobjene druge):
2 x na 3000m DR, W45 
3 x na 5000m DR , W45
1 X na 5000m BALKANSKI R., W45

Ker me že od avgusta boli tetiva in je ne morem na noben način pozdravit, bi bla najbelj srečna, če bi kar sama od sebe nejhala bolet... :shock: 
Pole bi pa lahk še začela sanjat o tem, da bom en bot prelaufala polovičko... ker jo še nejsm...

Ma, če ne bo drgač, pej upam, da mi ostane vsaj moj hrib...( sam je hudič, ker se kliče PLAZ, oštja, da mi ne splazi nejkam... :-- )

Ni komentarjev:

Objavite komentar