nedelja, 19. marec 2017

15. GORSKI TEK NA MUROVICO, 19.3.2017

Alora, danes je bil na sporedu 22. vipavski tek. Jast ga itak ne laufam, k je vse glihno...,in seveda sem potem vedno abonirana pod Zemonom za kričačico in šlkjocarico.
 Ma, letos sem si pa rekla, da bi bil že cejt, da grem jast en bot na Murovico. Saj govorim že 15 let, da bom šla. Pole sem jast mojga lepo prosila, če mi da avto in tako sem se zjutraj ob pol osmih odpravla s pomočjo strica garmina v Dolsko, kjer seveda še nikoli nisem bila.
Striček se ni izneveril in me že kmalu po pol devetih pripeljal točno pred kulturni dom.

Pohodnikov je bilo na kraju zločina že polhno, tekačev pa... ups, malo in še  nobenga ne poznam??
 Medtem, ko mi na PGT ligi zmanjkuje časa za pripravo na štart, ker je ropota tumač na vse strani, mi je tuki cajt tekel zlooo, zlooo počasi, k nisem imela s kom jezika opletat.
 Jejžeš, ma, kaj prav nobenga znanga ne bo? Me je bilo že prav malo strah, ko se končno prikažejo Bregarjevi, pa Urša, Tonek in Kogovšek. No, vsaj nekaj.
Kam bo treba?
Tja gor!

Okej, po grafih in slikcah ni hudga glih.
To zmažemo za fruštek.

Glih mal potečem, da se pikco ogrejem in ob 10.00 se nas 42 požene v dir proti Murovici.

 Prvi kilometer je seveda raven, kar pomeni, da je treba laufat. Grrrr. No, ma sem.
No, pole za travnikom pa končno zagrizemo v en lep hribček.
Vreme je bilo zares tisto ta pravo. Za rekorde podirat. Ajde, pa ga bom. Hihi.


Pred sabo sem imela Jelko, ki sem ji pridno sledila. Ko je bil klanec, sem se ji približala, ko se je zglihalo, mi je s tekom zbežala. In tako do konca.
Lepa gozdna pot, z nekaj krepkimi vzponi in tudi nekaj ravnine za si oddahnit me je po 45:59 pripeljala do cilja.


Na vrhu čestitke, s Tonekom sva nazdravila s čajem. prijazni organizatorji so seveda ponujali tudi nekaj krepkejšega, a jast sem na alkopostu. Pa drugič.

Spustimo se do rojstne hiše - muzeja Jurija Vege, kjer nas postrežejo še s toplim obrokom - obaro.

 In prav kmalu, zares kmalu je bila na vrsti podelitev.
V hudi konkurenci mlajših od.... ( hihi) sem si komajda izborila drugo mesto v kategoriji.


Moram še enkrat ponoviti, da sem si doma izračunala točno tak čas, kot sem ga dosegla.  S puncami smo kar poimenovale zadevšno:  Čuferjeva formula. Čas zmagovalca pomnožim z dva in odštejem kilometre. Tuki nekje bom jast. Ja, kaj čem pa zdaj hodit na tekme, ko pa točno vem, kolk bom šla? Hihi.
 Po podelitvi je organizator hitro in učinkovito izžrebal še kar nekaj praktičnih nagrad, tako med pohodnike kot med tekače in tudi sama sem imela srečo.
Tako, da sem domov prinesla kar nekaj robe več.

S klapco smo se počasi odpravili še nazaj v Dolsko. Pozdravi in na svidenje v naslednji vojni! Ki bo kmalu.

Ko sem prišla domov, so me na mailu že čakali rezultati. Bravo!
Lepo je bilo.
Čestitke organizatorju za uspešno izvedbo.
Čestitke tudi vsem tekačem. In Gašperju za nov rekord.
Z novim rekordom imam za drugič tudi jast nov čas v moji formuli, hihi. Ma, par sekund pa že zmolzem, aneda? Seveda!

FOTO
FOTO ORGANIZATORJA
REZULTATI KATEGORIJE
REZULTATI ABSOLUTNO

2 komentarja:

  1. Drugo leto te pa povabimo na trail Štanjel-Cerje. :-) Tam jih boš ene par poznala. :-)

    OdgovoriIzbriši