ponedeljek, 4. januar 2016

INVENTURA 2015

MOJE TEKME:

V letu 2015 sem se udeležila 20  tekem. Vse so bile gorske.
(No, kakšne si niti ne bi zaslužile imena gorske. A tako so določili in tako pač je)
(Aja,  in še.... tek ni moja vrlina,  hitra hoja - to pa uživam)

Na teh tekmah je bila  skupna dolžina prog  153,1 km in premagala sem 13.219 m višincev.

Štirikrat sem celo morala stopiti na stopnice za kategorično podelitev in sicer enkrat na drugo, trikrat pa na tretjo stopnico.
( pač, ni bilo drugih bejb in pole pridem tudi jast kdaj na vrsto --- ma, paše)

MOJI POHODI:

V letu 2015 sem prehodila 3530 km in za to porabila 689,5 ur.
Oštja, 4 delovne mesece je to.

Skupaj  sem premagala 164.987 višinskih  metrov, recimo na okroglo 165 km. Samo v višino.

Kar bi lahko preračunali, da sem bila recimo na Triglavu od morja pri 0 m do vrha Triglava 57 krat. (Ali recimo v povprečju malo več kot enkrat na teden, od morja na vrh Triglava )

Na Plazu sem bila 249 krat, ko smo se preselili, sem si izbrala nov hrib, Školj, kjer pa ni toliko višincev (365), je pa pot za skoraj 4 km daljša. Tako sem od oktobra iz  Školja pogledala po naši  lepi Vipavski dolini 61 krat. Ostale višince so mi dali raznorazni hribi ob vikendih. Največkrat Čaven, Nanos, Golaki, Slavnik.



MOJE KOLESARJENJE:

Nekajkrat, to je štirikrat, sem šla s kolesom na turco, da ji lahko rečem, da sem kolesarila: skupaj 160 km. Ostalo je samo malček sem pa tja.... ni omembe vredno.

 Saj nekaj pa je, nekaj....

Upam in želim si v dnevnik za 2016 spisat tudi  čimveč opravljenega dela.





3 komentarji:

  1. Uau!!!! Bravo!
    A Školj je tale: http://www.hribi.net/izlet/vrtovin_skolj_sv_pavla_nad_vrtovinom_/26/834/1479 ?
    Se moramo en dan odpravit gor!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, ne, ni to ta Školj! Moj Školj je ravno na nasprotni strani... Ko pogledaš proti Brjam, greš z očkami levo do zadnjega hriba. Tam pa je. Nad Velikimi Žabljami. lp v

    OdgovoriIzbriši
  3. AAA!
    No, danes sem šla na "netvoj" Školj in je bilo gor res zelo lepo.
    Tudi če ni pravi, gredo zasluge tebi, da sem ga odkrila :)
    Bom pa poiskala tudi "tvojega" :)

    OdgovoriIzbriši