ponedeljek, 22. april 2024

POHOD PRIJATELJSTVA, 21.4.2024

 Ah, jast sem prejšnji teden kar hudooo zamutila, ko sem napisala, da sem brala dva različna razpisa za eno stvar. Ja, dva razpisa sta bila, ampak za dva pohoda. Je pametno čitat točne datume zraven, ne samo približno nejki....sej bo, mati. :)

Alora, da razčistimo, prejšnjo nedeljo je bil Poživimo mesti-Vivicitta, to nedeljo pa Pohod prijateljstva-La marcia dell"amicizia

Včeraj sva se prav na hitro, malo da ne v zadnji sekundi, nekaj pred deveto odločila, da greva raje sem, kot hodit ob morju. Ker, če je pr nas pihala burja, gvišno piha tudi ob morju. 

Čez 20 minut sva že parkirala pred Supernovo. Ker je bil avtobus, ki je vozil na štart, popolnoma prazen in naj bi čakal, da se napolni, mi pa že skorajda zadnji, torej dosti več folka ne bo, seveda midva nisva čakala, ampak sva jo mahnila kar peške na stari solkanski mejni prehod. 


Od tam naprej takoj na pešpot po italijanski strani. 

Tempo sva imela kar lep, zato sva seveda prehitevala na veliko. Ljudi je bilo ogromno. Veliko več kot na Vivicitta. Po moji oceni. 

Po šestem kilometru nas je pred vzponom proti samostanu na Kostanjevici čakala okrepčevalnica. 
Malo popit, dva keksa in pejmo dalje. 
Vzponček in že se spuščamo proti Panovcu.


Skozi Panovec do Magme, kjer je spet okrepčilo in še do cilja na centralnem stadionu v Novi Gorici. Kjer je že vse polno ljudi, saj jih je šlo veliko tudi na 6 km pot. 

Luštn pohod. 
Slabih 14 km in dve urce dvajset tempo hoje - dovolj za bogato kosilo? 
Ne vem, če...:))




Ni komentarjev:

Objavite komentar