sobota, 26. november 2022

6000 VZPONOV NA MOJ SRČNI HRIB OD LETA 2003 DO DANES, 26.11.2022

Ne kričat name, ma, jast se moram spet mal pohvalt...🙈

Nisem kriva, če sem mal obsedena s številkami in rada štejem, preštevam, seštevam....👀

Sevejde vseh teh številk ne bi blo, če jast ne bi vztrajno skor vsak dan na mojga hodila.

Ma, povem vam, še vedno mi prav nič ne manjka, če si iz dneva v dan eno in isto pot izberem. Meni je vsakič na njej lepo. Nagrado dobim prav vsak dan. In zaenkrat prow zares res ne vem, zakej bi s tem gejnala...

Torej, dejmo mal obelodanit, za vse tiste, k tega še ne vejo😸...

Leta 2003 sem začela, potem ko sem s sebe odvrgla skoraj 40 kil špehovine, hodit na hrib nad mojim takratnim krajem Vipava - Plaz. Poglejte, kolk je gor lepo, le zakaj si tega ne bi človk vsak dan privoščil:

No, oktobra 2015 smo se preselili v Dobravlje in štetje pohodov na moj Plaz se je ustavilo pri 3590. 
Seveda sem si takoj izbrala nov hribček, za tja gor in nazaj imam lepih 10 km poti, to je Veliki Školj nad Šmarjami. 

Tudi tu sem na vrhu nagrajena s razgledom po Vipavski dolini vse do Dolomitov:

In ker jast pridno seštevam vse te moje vzpončke na moj hribček, sem se sevejde považla tudi 14.2.2019, ko sem zabeležila svoj 5000-i vzpon. Če hoče kdo slučajno prečitat al pa spet prečitat:  5000 VZPONOV  

No, in danes sem na vrhu v vpisno knjigo vpisala  številko 313 letos, kar skupaj od oktobra 2015 do danes znese 2410. 
In vse skupaj s Plazom imam do danes vpisanih 6000 vzponov. 
In jast, važička, se moram zato mal považit in pohvalit...


In, ja, če bo zdravje, ne se bat, da se pr 7000 čez slabe tri leta ne bom spet🙉. Ker meni dobro je....







 

1 komentar: