nedelja, 5. maj 2024

2.KUCELJ VERTIKAL, 5.5.24

Na praznik občine Ajdovščina, ki temelji na ustanovitvi prve slovenske vlade, je v Vrtovinu DKŠTR Ortaona  organiziralo drugi tek na Kucelj. Ker je razdalja krajša od petih km, se temu teku lahko reče vertikal km. Ker pač zmažemo preko jurčka višincev.

Pridem v Vrtovin več kot celo uro prej, se hitro vpišem, še prej vprašam, če grem lahko: grem prva, pridem zadnja in jo kar celo uro pred štartom mahnem po zelo lepo označeni progi. 

Prve tri km niti ni hudga,  mimo vodnega stolpa, mimo Sv. Pavla, sam se vseglih mal človk zmartra in ko že mal čakaš, kdaj se ti prikaže iz gozda ven pred oči Kucelj, ga kar neče bit. In za hvala lejpa se proga dobesedno navpično dvigne. 


Zdej, jast ne vem, kako tekači to tejkajo, ma jast sem si na nemalo krajih morala najprej eno nogo zagvišat v zemlji, da sem lahko drugo pole dvignila... kako to gre po tekaško, pej buhtigavejdi:))
Jast sem bla v strmini kokr en kopač, bi se rjeklo:))

Ob pol enajstih sem bla na vrhu, glih se malo zdiham, ko že vidimo nejki rumeno-črnega, k prihaja, kokr, da se je komi lotil.... Bo rekord? Najbrž, da ja... 

Greeeeemmmmoooo, Rok Bratina, ajde, na rekord do konca.... In je ubogal, hihi. Sebe, sevejde. Mi je že spodaj rekel, da take vertikale pa noče zamudit in malčk nakazal, da morbit pa napade. In je. Bravo, čestitke. 


No, jast sem tudi zmagala z mojim korakom, le da je bil cajt dvakratnik njegovega in še par minutk zraven. Ma, zmagala pa sem:))

Za njim priteče iron man Simon Alič, kot tretji Uroš Rozman, četrti Elis Filipič in juhuhu, tudi prva punca je že tu. Bravo, Anja!!! Drugo mesto je pritekla Papič Lana, tretja pa tudi iron woman Mihaela Tušar. 


V tem času se je nad Kucelj spustila megla in strupen vejtrčk, tako, da sem vsa prešvicana v eni mini vetrovkci kar konkretno zmrzovala tam pod vrhom. Skor do zadnjega. 

Spust do okrepčevalnice.

No, na okrepčevalnici smo se seveda malo ojačali in sledil je spust. Ne lahek. Pr mejduš, ne vem, na kakšen način nisem bla na tazadnji niti en bot. 

V dvorani je bilo že vse pronto za razglasitev, jast sem si pa v miru privoščila konkretno porcijo pašte szi golažem. Njami. Hihi, je sedela ena Italijanka poleg mene ( taka, bolj suhcena:)) in me vpraša, če bom tuto pomanđarila... Ma, sevejde bom, še po ankora repete bom šla, če bojo kej dali. :))

Jem med podelitvijo, zato nisem mejla cajta fotkat. No, sej s podelitve bo polhno drugih fotografov kej objavlo. 

Tako. To je to. Grjemo naprej!

Čestitke organizatorju za uspešno izvedbo, vsem tekačem za premagan vertikal, hvala sponzorjem za polhno borško dobrot ob prijavi in majčko. 

FOTOALBUM

STRAVA GPS --- dans mi je nejki zamutila, k mi je dodala en km poti. 

RELIVE POSNETEK

P.s.   me je pa malo užalostil čas, k mi ga je pripisal organizator v rezultate. Ker debele 4 ure pa res nisem nucala. Bi blo že podelitve konc, k bi jast še vedno grizla proti vrhu. Torej je moj klon navijal za vseh na vrhu...

______________________________________________________________________________

Ta  začetek meseca od srede naprej je bil pa pri meni kar konkretno zapolnjen s kilometrčki pohodov.

Za 1. maj 31 km peš v Trst, včeraj sva prehodila 28km obale, danes vertikala, pa še moj hribček vmes...tako sem v petih dneh zmazala že 101 km in kar 3200 višincev....ma, sej sem prow dwobra, no:))

Ma, naj traja....

RELIVE OBALA

GPS STRAVA OBALA

FOTO OBALA


 


Ni komentarjev:

Objavite komentar