nedelja, 9. oktober 2022

24. GORSKI TEK NA NANOS, 9.10.2022

 Tek, lepo organiziran, z veliko prostovoljci. Bravo! 

Sama sem se vpisala in šla naprej, seveda po mojmu sistemu grem prva, pridem zadnja. Proga se mi zares zelo dopade, ker ni nikjer glih ne vem kakega klanca in je za nas, ki smo vsak dan v strmini, ena čisto lepa navadna gorska progica. ( no, vsaj zame) 

Po poti proti vrhu sem spotoma odvrgla še kako vejico s poti, ki jo je na novo odvrglo drevo ob še kar močnem vetru in opazovala letošnjo gobarsko bero, ki jo je zares v obilju letos. 



Proga je bila lepo označena, tudi s km oznakami in ne vem, Mile, kje si se ti zgubu in zalutal? Sem dala prav gliho za nazaj in mi ni glih jasno...


V cilju sem bila po urci in pet minut, se hitro preobleka in stekla nazaj v službovanje. 
Danes Simon Alič ni dovolil kakih presenečenj,  kmalu mu je sledil Uroš Vodopivec in kot tretjega sem se prav zares razveselila Elisa Filipiča, saj je že ne vem kolko botov pristal na četrtem mestu, tako, da sem bila zanj zares vesela. 

Pri dekletih kot absolutno osma mimo priteče Varineja Drašler, 

za njo Klara Močnik in kot tretja Anja Mikuž. Bravo vsem. 

Ni nas bilo veliko, zakaj ne, ne vem, ker je to lepo organiziran tek. 43 moških in 11 žensk. Mene niso dali v rezultate, ker sem si nekaj po svoje zamislila, a so rekli, da me bojo dali naknadno kot zadnjo, kar sem jim tudi razložila. Pa ne vem, če so glih zastopli, kaj zaene pravila si jast zmišljujem?  Kje pa je še tako? Greš prvi, prideš zadnji? Halooo??? 
Ja, do zdej na vseh, kamor sem bla.... Bo pa treba res razmislit v tej smeri, ali še kam oditi na tak način...Sej, vsakič rečem, ne bom več...ma, pole me nejki doma zagrabi in....

Pašte sem se najedla, štrudla tudi. 
Med čakanjem na rezultate ni bilo težko tekmovat v klepetanju:)) in že je tu podelitev. 

Še spust nazaj v dolino in že sem doma in pišem. 
Hvala in čestitke vsem!
Fotke. Tudi z zasilnimi rezultati. Ne vem, kaj se moj tulifon spet neki trese ( jast ne... morda zarad burje?:)) Zato, je, kar je. 






Ni komentarjev:

Objavite komentar