petek, 23. september 2022

UTVV PRED DEŽEVNIMI DNEVI, 23.9.2022



 Prav na hitrco sem se snoči odločila, da jo danes, še preden pridejo deževni dnevi, mahnem po UTVV progi, ki se mi zares dopade in bi bil greh je ne narest vsaj en bot na leto. Zelo mi je žal tudi, ker so vso UTVV sceno preselili v Ajdovščino. Imam občutek, da se bo s tem tudi duša traila odselila daleč proč. No, kakorkoli, meni je ta prva različica zelo všeč in se jo prav z veseljem lotim, ko me piči.

Danes sem bila sama. Vso pot do križišča nad Hieronimom, ki zavije na položno pot proti Razdrtemu, nisem srečala žive duše. Ni mi jasno nekaj. Ga ni bota, da ko grem jast tam mimo, da me kdo ne vpraša, ko že zgreši, če gre prav na Razdrto? Ne! Je treba zavit tam pri skalah... Ma, kje? Res je čudno označeno vse skupaj. Tablo bi morali postavit prav točno tam, kjer se zavije, ne pa, da je tabla tam zgoraj nekje...da nihče nima pojma, kaj če povedat? Saj ne bi bilo konec sveta, če bi jo prestavili...

Vreme je bilo več kot idealno. Super sončen dan, zjutraj celo samo 8 stopinj, a je sonček ozračje kmalu ogrel. 

Šlo mi je zelo fejst, Prav niti sekunde nisem imela kake krize, z užitkom sem vse lepo prehodila. In pred Abramom sem se tisti kilometer po cesti celo spravila v tek. O hitrosti pa spet ne bi. Ma, je bil tek:)). 

Pri Abramu sem, ravno ko sem razmišljala o Bajcu, ki venomer tejka kontra, kako bom napisala na Stravo, da sem šla kontra od kontre od Bajca...puf, se mi prikaže pred mano... če to ni telepatija. Malo poklepetava, on je bil komi osmi km na poti, jast pa sem jih imela le še 7 pred sabo. Kaj pa tejka kontra:)).

Na poti proti Lipam sem srečala eno mičkeno srnco, ki se me ni prav nič ustrašla in je celo pustila, da jo pofotkam. 

No, seveda sem se ustavila tudi na mojem bivšem - Plazu in še vedno je tak kot je bil- prekrasen. 

V petih urcah po 25 kilometrčkih sem bila okoli in takoj sem si v kampu privoščila in  z užitkom pobumala eno radlerco. Malo posedim na sončku in jo počasi mahnem domov. 

Zelo sem kontenta. Prav zares. Krasen dan je za mano. 

GPS STRAVA





Ni komentarjev:

Objavite komentar