nedelja, 11. september 2022

10. TEK NA ANGELSKO GORO, 11.9.2022

 Z novo verzijo jubilejnega 10. teka na Angelsko goro s štartom v ajdovskih Palah so bili vsi zadovoljni. Vsaj, s komer sem se jast menila...

Ta pravi gorski tek. 

Tudi jast. Sem vprašala organizatorja, če lahko uporabim moj sistem: grem prva-pridem zadnja. Je dovolil. Plačam, za štartnino dobimo kar bogato in polno vrečko nagrad in se ob 9.00 odpravim lepo po progi. 

Označbe v nulo. 

Do izvira Hublja sem se lepo ogrela in zagrizla v strmino, ki jo zadnje čase večkrat opravim z mojim in moram rečt, da se več botov pozna na izkušnjah in da mi gre zarad tega vedno lažje. :))  Ko veš, kdaj te kaj čaka, znaš zregulirat...:)

Pri kapelici sem se ustavila in počakala na prve tekače. Danes je bil to Marko Tratnik. Pri damah pa Lucija Krkoč. 


Danes je na tekmo prišlo kar veliko Italijanov. 
Ko sem dočakala mojga Damčita, sem se še sama odpravila še dober kilometer proti cilju in seveda navijala za vse do zadnjega. In šla potem še sama kot zadnja skozi cilj. 
Okrepčevalnica je bila nabita s sadjem. Bravo!

In pašta.... mmmm, njami, njami.:)) Tonek je brez problema dobil repete:)).
Na rezultate smo lepo počakali na krasnem sončku... z blablabla:))
Podelitev in vrnitev nazaj v Pale. S postankom pri hudičku za selfi vseh hudičkov:))
In že smo v Ave na kafetu. In kaj delamo? Blablabla:). Ma, če paše, noooo...

Čestitke organizatorjem za opravljeno delo in seveda vsem tekačem za sicer konkreten, a tudi zelo lep vzpon. Sploh, ko ga je konec. Je prav super lep:)), hihi.
Fotke, tudi z rezultati zasilnimi:

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar