sobota, 27. maj 2023

KRN, 27.5.2023

 Joj, letos sem morala pa prow pohitet z mojimi dvatisočaki, ker se, ups,  bojim, da bo ta za letos edini?

Ker me čaka ( oziroma bi že morala biti pred tremi meseci, a zdravstvena časovnica ne dejla glih prow:)... je vse drugo kot vladna časovnica:))) že četrta operacija za moje lejpe žile na nogah.  Bem, vsaj upam, da bom hmali na vrsti, ker je že kdaj pisalo na Zvem-u, da bo to sredina marca. Pa če bo julij, bom lohk kontenta. Sej bo, sej bo.

No, danes sva jo mahnila lepo na Krn. Vreme je bilo zares idealno, super, super, super. Zrak za ga jest z veliko žlico... Očitno sem ga res polhno pojedla, saj do vrha nisem zmazala niti enga samga bombončka...je bil zrak že zadosti. Nisem nucala popolnoma nič. Le uživala ob prekrasnih rožicah ob celotni poti. Malo sem se bala, da bo snega na vrhu preveč, da ne bo šlo do vrha, a se ga da lepo zaobiti. 

Hihi, edino koli peči ga ni, ker ga je peč stopila:))


Na vrhu  krasno. Vse krasno. 




In lepih rožic ob poti.... in vse zeleno, prow zares zeleno.... mmmm, njami, njami....
Komaj čakam na še....




Na koncu pa sevjde obvezna osvežitev nog v hladni Soči. Ma, meni je pašalo za vse šolde. 

Za gor in dol sva z vsemi postanki nucala dobre štiri urce. In ta bot sva šla res samo za užitek. Jast nisem trpela na poti nič, vejca nič. O, da bi blo zmerom tako.:)



Ni komentarjev:

Objavite komentar